تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
همتی برای خلق تولیداتی متناسب با فرهنگی بومی؛

تولید اسباب بازی‌های پارچه‌ای توسط بانوان کرمانی

یک بانوی کارآفرین کرمانی با ارائه طرح تولید مکعب‌های بازی پارچه‌ای زمینه اشتغال‌زایی برای برخی از بانوان سرپرست خانوار را فراهم کرده است.
تولید اسباب بازی‌های پارچه‌ای توسط بانوان کرمانی
پاریاب در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ در خصوص روند فعالیت کار خود گفت: حدود دو سال است که تولید اسباب بازی‌های پارچه‌ای را ابتدا با تعداد میانگین ۱۵ نفر از بانوان سرپرست خانوار شروع کرده‌ایم.

این بانوی کارآفرین کرمانی ادامه داد: هفت خیاط دوخت اسباب بازی‌ها را انجام می‌دهند و کار تکمیلی اسباب بازی‌ها را ۳۰ نفر دیگر از بانوان انجام می‌دهند؛ به این صورت که مواد اولیه به درب منازل تحویل داده می‌شود و پس از اتمام، کار را از آنها تحویل می‌گیریم و همچنین در کارگاه دو تن از بانوان دیگر، کار بسته‌بندی را انجام می‌دهند.

وی با بیان این‌که ماهانه ۱۰ هزار اسباب بازی پارچه‌ای را باید با مرکزی که قرار داد بسته‌ایم در تهران بفرستیم، عنوان کرد: در برنامه کاری خودمان در نظر داریم تا تولیدات خود را در استان خودمان نیز شروع به بازاریابی کنیم.

پاریاب در رابطه با چالش‌هایی عرصه کاری خود ابراز کرد: اصلی‌ترین مسئله مد نظر ما تزریق سرمایه است؛ ما فعلا با یک طرح شروع کرده‌ایم و طی دو سال اخیر هم، تنها طرح کنونی را انجام داده‌ایم؛ اما آن‌چه که در نظر داریم این است که تولیداتی را متناسب با فرهنگ خودمان تولید کنیم.

این بانوی کارآفرین کرمانی خاطرنشان کرد: اگر سرمایه‌ای به کار ما تزریق شود می‌توانیم عروسک‌هایی متناسب با دختر ایرانی و چند طرح دیگر که طراحی کرده‌ایم را تولید کنیم که البته گفتنی است در این عرصه کمیته امداد برخی پشتیبانی‌هایی را انجام داده‌ است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcauen6a49nei1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین