تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۹
۰
plusresetminus
سجادیان گفت: امسال قریب ۶۵۰ داوطلب در رشته‌های انسانی، تجربی، ریاضی، هنر و زبان در حوزه شهرستان انار در آزمون کنکور شرکت می‌کنند.
رقابت ۶۵۰ داوطلب کنکور دانشگاه سراسری در انار
حسین سجادیان رئیس دانشگاه پیام نور انار در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ در خصوص جزئیات برگزاری آزمون کنکور سراسری در شهرستان انار گفت: امسال قریب ۶۵۰ داوطلب در رشته‌های انسانی، تجربی، ریاضی، هنر و زبان در حوزه شهرستان انار در آزمون کنکور شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین داوطلب مربوط به رشته‌های تجربی و انسانی است گفت: آزمون رشته‌های علوم انسانی و ریاضی در نوبت صبح و رشته هنر در عصر روز چهارشنبه ۱۴تیر و همچنین رشته‌های تجربی و زبان در روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

سجادیان از داوطلبین خواست صرفا کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی، پاک کن و یک مداد به‌ همراه داشته باشند و از به همراه آوردن هرگونه وسایل ممنوعه خودداری کنند.

سجادیان نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری مطلوب آزمون گفت: سالن ورزشی دانشگاه با فراهم کردن امکانات سرمایشی و همچنین پذیرایی برای برگزاری آزمون مهیا شده است.

انتهای پیام/ انار
  https://armanekerman.ir/vdcjoievyuqetiz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما