تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۲
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهنوج:

امروز هر آزاده‌ای در دنیا دلداده حاج‌قاسم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج‌ در سپاه گفت: امروز هر آزاده‌ای در دنیا فارغ از هر دین و مذهبی دل‌داده حاج‌قاسم عزیز است.
امروز هر آزاده‌ای در دنیا دلداده حاج‌قاسم است
محمد برجی در گفتگو با گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید سلیمانی و هفته مقاومت عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های ملی و فراملی، حاج‌قاسم سلیمانی، که از آموزه‌های دینی او است و در‌ مکتب امامین انقلاب و از مکتب عاشورا درس آن را آموخته است، دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم و استبداد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهنوج افزود: اگر به زندگی پر از خیر و برکت حاج‌قاسم نگاهی بیندازیم، می‌بینیم‌ که به محض پیروزی انقلاب، استکبار جهانی یک بازیچه منطقه‌ای به نام صدام انتخاب کرد و به کشور عزیزمان ایران حمله ناجوانمردانه‌ای را آغاز کرد.

وی بیان کرد: بنابراین حاج‌قاسم برای مقابله با ظلمی که دنیا علیه کشور ما داشته بود و برای دفاع از مظلومین و مردم عزیزمان در جنوب و غرب کشور عازم شد و هشت سال این سنگر را رها نکرد.

محمد برجی گفت: بعد از دفاع مقدس مردم عزیز ما، در جنوب و شرق استان کرمان، روزانه مورد حمله و ظلم اشرار مسلحی بودند که گاهاً از پاکستان و افغانستان هم پشتیبانی می‌شدند که هنوز عرق حاج‌قاسم‌ عزیز از هشت سال دفاع‌مقدس خشک نشده بود که ایشان برای مقابله به ظلمی که اشرار مسلح به مردم مظلوم جنوب و شرق استان کرمان روا می‌داشتند عازم جنوب استان کرمان شد و تا برچیدن بساط اشرار در جنوب کرمان ماند.

وی ادامه داد: بعد از آنکه حاج‌قاسم عزیز از سوی حضرت آقا به فرماندهی سپاه قدس منصوب شدند، می‌توان گفت یکی از بزرگترین ظلم‌های چند قرن اخیر در جهان رخ داد و آن پیدایش و تشکیل گروه ظالم، جنایتکار، و وحشی داعشی در منطقه بود که وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه بشریت به راه انداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهنوج بیان کرد: و این‌‌بار هم حاج‌قاسم عزیز ندای مظلومیت مردم عراق و سوریه را ندای زنان و کودکان این کشورها را که با وحشیانه‌ترین شکل ممکن توسط این گروه وحشی به شهادت می‌رسیدند را شنیدند.

محمد برجی ادامه داد: همانطور که گفتم برای درسی که از عاشورا گرفته بود، برای کمک به این مظلومین عازم شد و تا برچیده شدن این گروه وحشی در عراق و سوریه ماند.

وی افزود: حاج‌قاسم عزیز در انجام کار به تکلیف خود عمل می‌کرد، به رضایت پروردگار نگاه می‌کرد، به فرمانده خود مقام عظمای ولایت لبیک می‌گفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه کهنوج ادامه داد: ندای مظلوم از هر کجا که بلند می‌شد، حاج‌قاسم آنجا حضور داشت، خواه در جنوب و غرب کشور عزیزمان ایران باشد، خواه در جنوب و شرق استان کرمان باشد، خواه در عراق و سوریه و کشورهای منطقه‌ باشد.

برجی خاطرنشان کرد: حا‌ج‌قاسم عزیز براساس درس‌هایی که از مکتب اسلام، مکتب عاشورا گرفته بود، آنجا حضور داشت.

وی افزود: حاج‌قاسم عزیز کار نداشت که آن‌ کسی که مورد ظلم قرار گرفته، شیعه است، سنی، یا ایزدی، عضو چه حزب و گروه سیاسی است، و همیشه خود را فدایی وجدان فدای مردم می‌دانست.

برجی گفت: قطعا استکبار جهانی وخونخواران و ظالمان عالم، در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار نمی‌توانستند چنین موضوعی را تحمل کنند، چون در هر گوشه دنیا که می‌خواستند، ظلم کنند حاج‌قاسم، و تفکر حاج‌قاسم را روبه‌روی خود می‌دیدند، به همین دلیل حاج‌قاسم عزیز را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: اما امروز ما می‌بینیم‌ که راه حاج‌قاسم، مکتب حاج‌قاسم جهانی شده است و به فرموده حضرت آقا شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است و ما آن را امروز به چشم می‌بینیم‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج در پایان خاطر نشان کرد: چرا امروز دشمن به زائران‌ حاج‌قاسم حمله می‌کند و مظلومانه آن‌ها را به شهادت می‌رساند، چون حاج‌قاسم  سردار دل‌هاست و امروز هر آزاده‌ای در دنیا فارغ از هر دین و مذهبی دلداده حاج‌قاسم عزیز است.

انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcjmoevvuqettz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما