تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۸
۰
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد:

تشریح جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در استان کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفتگویی جزئیات برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در سطح استان کرمان را تشریح کرد.
تشریح جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در استان کرمان
حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با اشاره به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده در خصوص برنامه‌های چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در بیش از ۲۰۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تأکید کرد: مردم در این راهپیمایی همچون همیشه حضور گسترده خواهند داشت و از انقلاب، نظام اسلامی، مقام معظم رهبری، ولایت، دستاوردهای نظام و آرمان‌ها دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن، در برخی از روستاهای استان نیز برگزار می‌شود، ابراز کرد: در شهر کرمان این راهپیمایی از چهارراه غزه به سمت میدان عاشورا ساعت ۹:۳۰، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

انجم‌شعاع با بیان اینکه قبل از برگزاری راهپیمایی ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ جشن‌های پیروزی انقلاب را از چهارراه غزه تا چهارراه کاظمی خواهیم داشت، تصریح کرد: از مردم ولایت‌مدار استان کرمان دعوت می‌کنیم، همچون گذشته در این راهپیمایی باشکوه شرکت و وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت اعلام و انزجار خود را از دشمنان انقلاب، اسلام و ولایت ابراز کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در شب ۲۲ بهمن‌ماه، ساعت ۲۱:۰۰ نورافشانی همراه با بانگ الله‌ اکبر در سطح استان کرمان برگزار می‌شود و در سطح شهر کرمان ۴۵ نقطه برای نورافشانی در نظرگرفته شده است و به‌صورت ویژه نورافشانی در گلزار شهدا کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcawon6w49new1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما