تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۴
۰
plusresetminus
فرماندار ارزوئیه خبر داد:

افتتاح چندین طرح عمرانی در ارزوئیه

فرماندار شهرستان ارزوئیه از افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی به‌مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
افتتاح چندین طرح عمرانی در ارزوئیه
رضا اسماعیل‌کاخ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ از افتتاح چندین طرح عمرانی به‌مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان ارزوئیه خبر داد.

فرماندار ارزوئیه افزود: پروژه زیرسازی و آسفالت روستای حسین‌آباد شهرستان ارزوئیه به‌طول ۶ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در دهه فجر به همت دهیاری و بنیاد مسکن افتتاح شد.

رضا اسماعیل‌کاخ گفت: روستائیان قشر مولد جامعه هستند و توجه به زیرساخت و رفع مشکلات آنها باعث جلوگیری از مهاجرت به شهرها خواهد شد.

وی ادامه داد: برای حفر تجهیز و راه‌اندازی چاه آب‌شرب روستای دهشیخ شهرستان ارزوئیه در مجموع اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات متوازن استانی هزینه شده است که ۸۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شده‌اند که این طرح در دهه فجر افتتاح شد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه افزود: امیدواریم به برکت انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به مردم شریف این خطه تداوم داشته باشد تا شاهد رفاه مردمان روستانشین باشیم همان‌گونه که تا کنون صفا، صمیمیت و سادگی را حفظ کرده‌اند.

 اسماعیل‌کاخ در پایان خاطرنشان کرد: پروژه آسفالت معابر روستای حیدرآباد ارزوئیه نیز به‌طول ۵ هزار و ۲۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی شد.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده https://armanekerman.ir/vdcezo8zwjh8xzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما