تاریخ انتشار :شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳
۰
plusresetminus
رئیس‌کل دادگستری خبر داد؛

کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی بوده است.
کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی هشتم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای معاونان دادگستری کرمان اظهار کرد: برنامه‌محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثربخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

وی افزود: بایستی در راستای اجرایی‌شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام اسلامی برداشته شود.

حمیدی از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب این شهر در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضایی حامی آمران‌به‌معروف و ناهیان‌ازمنکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی، افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

وی در پایان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دستگاه قضایی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcef78zojh8epi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین