تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۲
۰
plusresetminus
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

مردم به خودشان رأی دهند

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم ایران با شرکت در انتخابات به آینده خود رأی می‌دهند.
مردم به خودشان رأی دهند
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» سردار حسین معروفی ضمن تأکید بر این که مردم ایران دارای سواد سیاسی و فرهنگی هستند، اظهار کرد: مردم ایران بسیار فهیم و قدردان جمهوری اسلامی هستند همانطور که در ۲۲ بهمن سال جاری با وجود هجمه‌های دشمن، استکبار جهانی و نظام سلطه در ترغیب مردم به عدم شرکت در انتخابات بود اما باز هم ملت ایران از هر قوم، آیین و حزب سیاسی آمدند و نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب هستند و خواهند بود.
 
وی ادامه داد: مردم ایران عزیز هستند و کشور را در منطقه عزیز کرده‌اند و مردم ایران همیشه در کجا و هر زمانی که نظام اسلامی به آنان نیاز داشته پای آرمان‌های انقلاب و امام ایستاده اند و برای ایران اسلامی در کنار هم جمع شده‌اند و از منافع خود ملی خود دفاع کرده‌اند.
 
وی با تأکید بر این که انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری موقعیتی برای بازی‌های سیاسی نیست، ابراز کرد: در صحنه بین‌المللی انتخابات تمام مردم ایران باید پای کار باشند و از منافعی چون ناموس، جمهوری اسلامی، وطن و خاک خود دفاع کنند و به جهانیان ثابت کنند که بعد از گذشتن چهل و چند سال از پیروزی انقلاب همچنان پای آرمان‌های انقلاب هستند و خواهند بود.
 
وی بزرگترین سرمایه هر انسانی را هویت ملی دانست و ابراز کرد: آراء مردم جزئی از هویت ملی جمهوری اسلامی هستند و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران استقلال سیاسی است و این به این معناست که ما زیر بار سلطه هیچ کشوری نخواهیم بود و متقابلا نظام‌سلطه جهانی را قبول نداریم و جهان نیز این مسئله را می‌داند که ما بازیگر و عروسک خیمه شب بازی هیچ ابرقدرتی نیستم. 
 
وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی کرده است و این همه پیشرفت‌ها در حوزه موشک‌های نقطه‌زن و قدرت ایران در خلیج‌فارس نشان از پیشروی جمهوری اسلامی و نظام حق در جهان دارد.
وی با تاکید بر این که هر رأی جزئی از هویت ملی محسوب می‌شود و می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد، تصریح کرد: انتخابات صحنه امتحان تمام ملت ایران است و زمانی که مردم در این میدان نبرد پرشور ظاهر شدند قطعا صورت دشمن را به خاک می‌زنند، چراکه پیروزی نهایی از آن جبهه حق است.
 
سردار معروفی با تاکید بر این که من منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی نیستم، ابراز کرد: مردم ایران بعد از انتخابات نیر مسؤلین‌هایی دارند که از جمله می‌توان به مطالبه‌گری اشاره کرد و باید سعی کنیم روحیه مطالبه‌گری را در جامعه افزایش دهیم.

انتهای خبر/ تاج‌الدینی
 
منبع: بوتیانیوز 
https://armanekerman.ir/vdci53azzt1app2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما