تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹
۰
plusresetminus
امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: سپاه در زمینه فعالیت‌های مختلف از تأمین امنیت تا رفع محرومیت‌ در کشور همواره فعالیت می‌کند.
اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه ثارالله استان کرمان در فهرج
مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با تأکید بر اینکه از فرمانده‌هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در جای‌جای ایران اسلامی خدمت می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم، گفت: یاد شهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در رأس همه آن‌ها سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و تمام شهدا که در این مسیر جان خود را فدا کرده‌اند، گرامی‌ می‌داریم.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ابراز کرد: بنا به‌فرموده امام راحل«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»؛ سپاه در تأمین امنیت نقش بسیار مهمی دارد و در این راستا ما نیروهای بسیاری زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اقدامات سپاه در بعد نظامی و امنیتی بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: این نهاد انقلابی در زمینه فعالیت‌های عمران، آبادانی، محرومیت‌زدایی، درمانی، کمک به نیازمندان و غیره فعالیت کرده و همواره همگام و همراه دولت‌ها بوده است.

مولوی شهیکی با اشاره به اقدامات سپاه در مناطق محروم شرق و جنوب استان کرمان در زمینه آب‌رسانی و محرومیت‌زدایی اظهار کرد: این نهاد در منطقه اهل سنت شهرستان فهرج نیز کارهای بسیار بزرگی را انجام داده‌اند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج تصریح کرد: در برابر اقدامات دشمنان در هر مقطعی، سپاه پیش‌قدم بوده و خود را در میدان معرکه قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما بیدار، آگاه و همگام با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و با این نهاد انقلابی و مردمی همکاری و همفکری داشته‌اند و هرجا مشکل و اختلافی بود، سپاه به‌میدان آمده و صلح و سازش ایجاد شده است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdch6vnzi23nkmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین