تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱
۰
plusresetminus
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان:

خنثی‌سازی، یکی از راهبردهای مهم انتخابات است

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: خنثی‌سازی راهبردهای دشمن، یکی ابعاد مهم انتخابات است و ما باید پرشور‌تر از همیشه در این انتخابات شرکت کنیم.
خنثی‌سازی، یکی از راهبردهای مهم انتخابات است
علی‌اصغر مظفری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» در خصوص ویژگی‌های نماینده انقلابی عنوان کرد: مسئولیت‌پذیری یکی از ویژگی‌های مهم نماینده‌گان است، به‌طور مثال اگر قانونی تصویب می‌شود و اگر به نظر نماینده قانون خوبی است پس محکم بایستد، و این‌طور نباشد که بگوید ما این قانون را تصویب می‌کنیم، و می‌دانیم که شورای نگهبان رد می‌کند و مسؤلیت آن بر دوش شورای نگهبان باشد.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان عوام‌زوا نبودن را یکی دیگر از ویژگی‌های نماینده انقلابی دانست و افزود: یکی از شاخصه‌های نماینده انقلابی این است که با عموم مردم با عامه مردم همراه است اما عوام‌زده نبست بعضی از مشکلات ما در بخشی از این سال‌ها به دلیل هیجانات کاذب بود.
 
وی ادامه داد: فرض کنید در جلسه‌ای نشسته‌ایم از مسئولین عالی‌رتبه کشور و اساتید دانشگاه هم در جلسه حضور دارند، یکی از بزرگان صحبتی می‌کند و بلافاصله یکی دیگر امتیاز بزرگی که صلاح هم نبود به ایشان داده این به‌معنای جو‌زدگی است، و فایده ندارد و بسیار مضر است، همراهی با مردم، غیر از عوام‌زدگی و جَوزدگی و تحت تأثیرهای و هوی قرار گرفتن است.

 
مظفری با تاکید بر این که پایبندی به قانون اساسی یکی از مسائل بسیار مهم در کار مجلس است، تصریح کرد: آن مواردی که قانون اساسی تکلیفی معین کرده، حتما رعایت بشود این قانون اساسی نباید حتی اندکی مخدوش شود، حالا البته تکلیف انطباق با قانون اساسی با شورای نگهبان است اما خود شما هم یک مواردی را می‌توانید بررسی کنید حالا این‌ها مثال‌هایی هم دارد، که مجال گفتن نیست.
 
وی خنثی‌سازی راهبردهای دشمن را یکی ابعاد مهم انتخابات دانست و اذعان کرد: تقابل جبهه مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی با استکبارجهانی و صهیونیسم بین‌الملل به روزهای سخت و حساس خود رسیده است عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی، ورزش را به طور کامل به نفع جبهه مقاومت تغییر داده است و رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن را به وحشت انداخته است ضربه جانانه در طول ۷۵ سال گذشته نمونه‌ای برای آن نمی‌توان یافت.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: اکنون دشمن در فکر انتقام است تا به نحوی این شکست مفتضحانه را جبران کند و از آن‌جا که مهم‌ترین جانب جریان مقاومت را جمهوری اسلامی می‌داند، درصدد ضربه وارد کردن به نظام اسلامی است.

وی در پایان گفت:  برگزاری انتخاباتی با مشارکت قوی و تشکیل مجلسی قوی و تجلی پایگاه اجتماعی قدرتمند و مردم سالارانه جمهوری اسلامی می‌تواند در تدوام جبهه مقاومت نقش‌آفرین باشد ضمن ناامیدانه دشمن، بسیاری از نقشه‌های آنان را نقش برآب کند.
 
انتهای خبر/ تاج‌الدینی 
 
منبع: بوتیانیوز 
https://armanekerman.ir/vdcgny9q7ak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما