تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹
۰
plusresetminus
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:

شاهد حضور باشکوه مردم در شعب اخذ رأی هستیم

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: هم‌اکنون وضعیت شعب اخذ رأی خوب است و حضور باشکوه مردم را در اکثر مناطق استان و صندوق‌های اخذ رأی شاهد هستیم.
شاهد حضور باشکوه مردم در شعب اخذ رأی هستیم
رحمان جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: باتوجه‌به اینکه آخرین تدابیر و تمهیدات در ستاد انتخاباتی استان کرمان اندیشیده شده بود، در ساعت شروع قانونی فرایند برگزاری انتخابات در ساعت ۸:۰۰ صبح، کلیه شعب اخذ رأی در سطح استان، رأی شهروندان را دریافت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با تأکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی نداریم، عنوان کرد: در اتاق وضعیتی که در ستاد انتخابات استان شکل گرفته است، کلیه دستگاه‌های احراز هویت متصل هستند و تمام شعب کار خود را به‌صورت عادی و بر روال انجام می‌دهند و کار پیش می‌رود.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رأی در سطح استان فعال هستند که از این تعداد ۹۶ شعبه اخذ رأی برای مناطق صعب‌العبور است و باتوجه‌به تدبیری که در ستاد انتخابات شکل گرفت، روز گذشته کلیه عوامل اجرایی و صندوق‌ها به‌واسطه برودت هوا مستقر شدند و الحمدالله رأی مردم را در تمامی موارد در حال اخذ است.

جلالی با بیان اینکه ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۵۳۵ نفر در سطح استان واجدالشرایط رأی دادن هستند، اظهار کرد: از تعداد یاد شده یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۰۷ نفر مرد و یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۲۸ نفر آن‌ها زن و تعداد رأی اولی‌های استان ۱۲۲ هزار و ۱۱۰ نفر هستند.

وی با اشاره به بیانات صبح امروز مقام معظم رهبری در هنگام رأی‌گیری تأکید کرد: توصیه می‌کنیم که هم‌استانی‌های عزیزمان در ساعات ابتدایی در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند تا ان‌شاءالله با حضورشان به فرموده مقام معظم رهبری دشمن را ناامید کنند.

جلالی با تأکید بر اینکه الحمدالله حضور و مشارکت مردم در انتخابات خیلی خوب است، خاطرنشان کرد: در همان ساعات ابتدایی نیز در گلزار شهدا بین‌المللی شهر کرمان، نماینده ولی فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان حضور پیدا کردند و رأی خود را به صندوق انداختند؛ هم‌اکنون نیز وضعیت شعب اخذ رأی خوب است و حضور باشکوه مردم را در اکثر مناطق استان و صندوق‌های اخذ رأی شاهد هستیم.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciz3azrt1apw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین