تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۸
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

قرآن بهترین منجی نجات‌بخش برای انسان است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: انسان باید راهنما در مسیر خود داشته باشد که بهترین منجی نجات‌بخش برای انسان قرآن است.
قرآن بهترین منجی نجات‌بخش برای انسان است
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: در بهار طبیعت و بهار قرآن شادی، نشاط، رشد، شکوفایی، امید و روشنایی را می‌بینیم و اگر بخواهیم ویژگی‌های طبیعت را بشماریم، فصل بهار یکی از بهترین فصول سال از جهت اعتدال هوا، خرمی، سرافرازی، امید، موفقیت و پیشرفت است و به نوعی فصل بهار، رستاخیز جدید در طبیعت است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مسائل در طبیعت را به‌طور کامل و واقعی در قرآن کریم مشاهده می‌کنیم، عنوان کرد: قرآن، کتاب راه و رسم زندگی ماست و یکی از ویژگی‎های مسلمانان این است که کتاب واقعی و تحریف نشده برای آنان نازل شده است.

وی بیان کرد: انسان گل سرسبد خلقت انسان است که می‌تواند رشد کند و به‌حدی برسد که خداگونه شود و خداگونه عمل کند؛ این انسان باید راهنما در مسیر، رفتار و گفتار خود داشته باشد که بهترین راهنما و منجی نجات‌بخش برای انسان قرآن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی ابراز کرد: قرآن در دسترس همه ما و برای همه زمان‌هاست، قرآن را به‌روز است، یک پدیده معجزه‌آساست که از سوی خداوند بر پیامبر اکرم (ص) نازل و در اختیار بشر قرار داده شده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هر فردی که قرآن را تلاوت و مطالعه می‌کند، به اندازه خود از این کتاب بهره می‌برد، اظهار کرد: هیچ کتاب و نوشته‌ای را در عالم نمی‌توانیم پیدا کنیم که در حوزه معرفتی و شناختی اینقدر به‌روز باشد و با فهم و درک همه انسان‌ها هماهنگ باشد.

وی با بیان اینکه در آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن قرار داریم، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که به امام زمان خود سلام می‌دهیم، السلام‌ علی ربيع‌‌الانام‌ و نضره‌الايام، سلام بر بهار دل‌ها و شادی‌بخش ایام، به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و امام زمان (عج) نیز باید توجه کنیم.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcb89b88rhbf9p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین