تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۸
۰
plusresetminus
رئیس مجمع جهادگران استان کرمان از آماده‌باش ۱۰۰ گروه جهادی استان برای وقوع سیل احتمالی در استان خبر داد.
آماده‌باش ۱۰۰ گروه جهادی برای وقوع سیل احتمالی در استان کرمان
محمد پورقاسمی در گفتگو خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به اعلام آماده‌باش مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در پی هشدار هواشناسی در استان‌های مختلف گفت: در استان کرمان نیز کارگروه حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج سازندگی بر اساس اعلام مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، آماده‌باش است.

رئیس مجمع جهادگران استان کرمان با بیان اینکه تجهیزات مختلف اعم از پمپ‌های لجن‌کش و کف‌کش و سایر اقلام آماده هستند، ابراز کرد: ستاد بحرانی که در بین گروه‌های جهادی داریم، تشکیل شده و برای کمک به شرایط جوی احتمالی و وقوع سیل در منطقه، آماده کمک به جنوب استان هستیم.

وی افزود: گروه‌های جهادی شمالی استان نیز همه آماده‌باش هستند و در ایام تعطیلات نوروز در مناطق محروم حضور خواهند داشت و همچنین گروه تخصصی درمانی جهادی از تهران در منطقه پیرخوشاب دو (استانداری) برای انجام طرح بزرگ درمانی فعالیت دارد.

پورقاسمی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز تمامی گروه‌های جهادی بومی در مناطق خود فعالیت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: در سطح استان ۳۰۰ گروه جهادی تخصصی داریم که برای این ایام ۱۰۰ گروه آماده‌باش کامل هستند تا خدایی نکرده اگر اتفاقی افتاد در منطقه حضور داشته باشند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcir3azyt1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین