تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب خبر داد؛

فعالیت ۲۰ گروه جهادی نوروزی در رودبارجنوب

«حاجب» با اشاره به فعالیت ۲۰ گروه جهادی در قرارگاه نوروزی بسیج سازندگی رودبار جنوب گفت: گروه‌های جهادی از افطاری ساده گرفته تا ساخت مسکن برای محرومان و ولی نعمتان مشغول خدمت رسانی هستند.
فعالیت ۲۰ گروه جهادی نوروزی در رودبارجنوب
اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار 《رودبار ما》از فعالیت ۲۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه جهادی نوروزی بسیج سازندگی در شهرستان رودبارجنوب و جازموریان خبر داد و اظهار کرد: بسیج سازندگی در نواحی مقاومت به دنبال تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد و در این سال‌ها نشان داده که برای تحقق این فرامین و ایجاد فضاهای جهاد و محرومیت زدایی موفق عمل کرده است. 
 
وی با بیان اینکه امروز بسیج سازندگی اولویت‌های اصلی کشور را برای خود به یک مأموریت و رسالت مهم تبدیل کرده است، افزود: بسیج سازندگی در اعتماد سازی و پای کارآوردن مردم در طول این سال‌ها بسیار موفق عمل کرده است.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: گروه‌های جهادی از افطاری ساده گرفته تا ساخت مسکن برای محرومان و ولی نعمتان مشغول خدمت‌رسانی هستند.
 
حاجب با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج در قالب پویش «خانه‌ی دوست کجاست» تا پایان ماه مبارک رمضان در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و امثال آن در مناطق کم‌ برخوردار رودبار جنوب فعال خواهند بود.
 
وی خاطر نشان کرد: در واقع فعالیت‌های محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی در قالب کمک به خانواده‌های نیازمند، مرمت منازل محروم، و هم چنین برپایی و ترویج فرهنگ افطاری ساده به خصوص در مناطق کم برخوردار تا پایان ماه مبارک رمضان توسط جهادگران رودباری انجام می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب بیان کرد: پخت غذا و دادن افطاری در مساجد و محلات در چند روز آینده با توجه به میلاد امام حسن علیه‌السلام و لیالی قدر و شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام افزایش خواهد داشت.
 
وی با بیان اينکه امسال سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است، خاطر نشان کرد: همه ظرفیت‌های سپاه رودبار جنوب و بویژه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت‌زدایی را برای تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا بکار خواهیم گرفت.
 
انتهای خبر/پورحیدر
https://armanekerman.ir/vdcb8gb8wrhbagp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما