تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
۰
plusresetminus
امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج:

کشورهای اسلامی در قبال قدس مسئول هستند

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: موضوع قدس، مسئله‌ همه کشورهای اسلامی است که در قبال آن وظیفه دارند.
کشورهای اسلامی در قبال قدس مسئول هستند
مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس به‌منظور حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نام‌گذاری کردند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ابراز کرد: موضوع قدس، مسئله‌ همه کشورهای اسلامی است که در قبال آن وظیفه دارند و باید موضع‌گیری درستی در این زمینه از سوی کشورهای مسلمان جهان اسلام صورت گیرد.

وی ادامه داد: راهپیمایی‌های عظیم در این روز، نه تنها در ایران بلکه در کشورهای سراسر جهان اسلام در اقصی نقاط دنیا با حضور مسلمانان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

مولوی شهیکی بیان کرد: باتوجه‌به اقدامات جنایت‌کارانه و وحشیانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم غزه، بی‌احترامی به نوامیس مسلمانان و کارهای بسیاری که توسط این رژیم منحوس صورت گرفته و این اقدامات به آخرین حد رسیده و انسانیت زیر پا گذاشته شده است، باید راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر برگزار شود.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه هیچ‌چیز برای رژیم جعلی صهیونیستی مهم نیست و اقدامات آنان همراه با وحشی‌گری است، اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت کشورهای غربی و استکبار جهانی دست به‌چنین اقدامات ددمنشانه می‌زند.

وی ضمن دعوت از همه آحاد مسلمان جهان اسلام برای حضور در راهپیمایی عظیم و باشکوه روز جهانی قدس تصریح کرد: ملت مسلمان در هرجای ایران اسلامی هستند در استان‌های مختلف، مردم استان کرمان، مردم شهرستان‌ فهرج و دیگر شهرستان‌ها در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

مولوی شهیکی خاطرنشان کرد: حکام کشورهای اسلامی در راستای اقدامات خصمانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی باید اقدام عملی انجام دهند و روابط خود را با این رژیم منحوس قطع و علمای جهان اسلام فتوای جهاد صادر کنند تا مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه از این شرایط خارج شوند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdccoxqsx2bq0s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین