تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۲
۰
plusresetminus
رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی زرند با اشاره به تعویق افتتاحیه های طرحهای جدید گردشگری شهرستان زرند گفت: امسال هفته ی گردشگری مصادف با ایام عزاداری و سوگواری دهه ی آخر ماه صفر و اربعین حسینی شده بود که به احترام این ایام ما مراسمهای هفته ی گردشگری را به تاخیر انداختیم.
به تاخیر انداختن برنامه های هفته میراث فرهنگی به احترام ایام سوگواری
به گزارش راه آرمان؛ محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی زرند گفت: از روز دوشنبه 26مهرماه تا روز شنبه اول آبان ماه به ترتیب روز دوشنبه   مجموعه گردشگری پذیرایی محمدصالح  در شهر زرند؛ سه شنبه فاز اول مجموعه ی بهشت هشتم، پنجشنبه فاز اول مجموعه ی بزرگ عمارت ایرانی منش  اسماعیل اباد و شنبه واحد بوم گردی  عمارت خشتی  روستای نعیم اباد  رسما افتتاح خواهد شد.

رییس میراث فرهنگی شهرستان زرند حجم سرمایه گزاریهای انجام شده در این پروژه ها  را  قریب 300میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: شهرستان زرند  طی سالهای اخیر  رتبه ی اول را  در جذب سرمایه گزاری های گردشگری در سطح استان داشته و با بهره برداری از این طرحها  زمینه ی اشتغال برای 30نفر فراهم می شود.

محمد اسلامی با تاکید بر  آغاز جشنواره های زرند  از آبان ماه گفت: با رعایت حداکثر  دستورالعملهای بهداشتی سعی داریم  مجددا  قطار جشنواره های  زرند شهر جشنواره های ایران را به حرکت در آوریم  و اطلاع رسانی درباره ی جشنواره های زرند  در روزهای آتی  صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/زرند https://armanekerman.ir/vdccsiqs42bqis8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما