تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴
۰
plusresetminus
ابراهیم مصطفوی گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ، بازدید و سرکشی از گشت های رضویون بازدید از صنف بازار ، برگزاری یادواره شهدای بخش هور و یادواره شهدای شاربماء از برنامه های سپاه در هفته بسیج می‌باشد.
برنامه متنوعی جهت گرامیداشت هفته بسیج اجرا می شود
به گزارش راه آرمان، ابراهيم مصطفوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: برنامه متنوعی جهت گرامیداشت هفته بسیج اجرا می شود.

وی بیان کرد: حضور در مدارس و نواختن زنگ بسیج و سخنرانی منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در روز اول،دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ، بازدید و سرکشی از گشت های رضویون، بازدید از صنف بازار ،تجمع بسیجیان در روز سوم آذر، برگزاری یادواره شهدای بخش هور و یادواره شهید محله در شاربماء، برگزاری اردوهای جهادی و حضور بسیجیان در نماز جمعه از برنامه های سپاه در هفته بسیج می‌باشد. 

مصطفوی به بیان عملکرد ناحیه مقاومت بسیج فاریاب به پرداخت و گفت:بسیجیان شهرستان فاریاب در عرصه های مختلف حضوری فعال داشته و در همه ی صحنه ها  آماده و پای کار بوده اند. 

وی افزود:همکاری با شبکه بهداشت در طرح واکسیناسیون خانه به خانه، پیگیری و رفع مشکل آب شرب روستاهای پاگدار،جنگل آباد،مزرعه امام وچاه زیارت، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق دورافتاده شهرستان، ساخت مدرسه، پیگیری و تحویل  جهیزیه به نیازمندان، ساخت مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی از جمله اقدامات سپاه و بسیجیان شهرستان فاریاب می باشد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در ادامه بیان کرد :فعالیت های گسترده در فضای مجازی اعم از لایو روبیکا،برگزاری کلاس های  سواد رسانه حضوری و مجازی،تولید محتوا، برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا،خانواده و سواد رسانه ،تهیه موشن گرافی و...، توزیع آرد و بسته معیشتی رایگان بین نیازمندان،اجرای طرح ارتقای تحصیلی دانش آموزان ونظارت بر بازار و پیگیری قیمت ها، برگزاری نشست های بصیرتی و مشاوره ای در سطح شهرستان خدمات دیگر این نهاد است. 


 مصطفوی در پایان از اصحاب رسانه تقدیر بعمل آورد و ابراز کرد :سپاه و بسیجیان شهرستان فاریاب آماده هر گونه همکاری جهت رفع مشکلات شهرستان هستند. 

انتهای پیام / https://armanekerman.ir/vdcceiqsm2bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما