تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸
۰
plusresetminus
حجت الاسلام آقاملایی گفت: بسیج در حوادثی مانند جنگ، بلایای طبیعی، سیل، زلزله، شبیخون فرهنگی، نظامی و جنگ اقتصادی همیشه سرامد بوده است.
بسیج ابرقدرتِ واکنش سریع در حوادث مختلف است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه محترم در آیین بدرقه گروه های جهادی به مناطق محروم فهرج گفت: بسیج ابرقدرت واکنش سریع در حوادثی مانند جنگ، بلایای طبیعی، سیل، زلزله، شبیخون فرهنگی، نظامی و جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج در محرومیت زدایی حرف های زیادی برای گفتن دارد افزود: دنیا بداند تا زمانیکه تفکر بسیجی بر این کشور حاکم است استکبار جهانی هیچ غلطی نخواهد کرد.

همچنین حمید ابراهیم آبادی فرمانده سپاه فهرج در این آیین بیان کرد: جهاد برای شما جهادگران جهاد بانفس است چرا که در سرما و گرما با وجود سختی های فراوان از کار، زندگی و آسایش خود برای نشاندن لبخند روی لب محرومین می زنید.

وی با اشاره به اعزام ۶ گروه جهادی برادر و ۳ گروه جهادی خواهر به مناطق محروم جهت خدمت رسانی به محرومان بمناسبت هفته بسیج اظهار کرد: جهادگران برادر طی این مدت اقدام به ساخت سرویس بهداشتی، تکمیل مسکن محرومین، تکمیل مدرسه، حصار مزار شهدا ‌و جهادگران خواهر نیز اقدامات فرهنگی انجام می دهند.

ابراهیم آبادی در پایان با اشاره به اجرای طرح آبرسانی مرد میدان در تعداد زیادی از روستاهای فهرج به منظور رفع تنش آبی گفت: جای دارد از خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی و سایر مسئولان که در این اقدام خیرخواهانه همکاری دارند صمیمانه قدردانی کنم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcefw8zpjh8woi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما