تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶
۰
plusresetminus
محمد محمدی بخش گفت: با تلاش های صورت گرفته و ثمره خون شهید سلیمانی در آینده نزدیک پروازهای سوریه آغاز خواهندشد و آغاز پروازهای ایران به سوریه از استان کرمان انجام می‌شود.
آغاز پروازهای سوریه از کرمان/ ابرها برفراز کرمان بارور می شوند
به گزارش راه آرمان، محمد محمدی‌بخش در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه شهر کرمان گفت:ایران یکی از پنج کشور دنیا در فناوری باروری ابرها است و تا پایان امسال بحث باروری ابرها را در کرمان دنبال می کنیم تا نزولات جوی در این استان بیشتر شود.
وی ادامه داد: در حوزه های هوشمندسازی راه ها و هواشناسی کار علمی و جهادی در مجموعه های دانش بنیان انجام شده است.
محمدی بخش تصریح کرد: وظیفه همه مسئولان برگرداندن اعتماد مردم به خادمان خود است و این جز با کار جهادی انسان های پاکدست، خدمتگزار و شریف میسر نمی شود و مردم استان کرمان الگوی فراموش نشدنی خود را دارند و باید فرهنگ حاج قاسم در بدنه دولت ساری و جاری شود.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه به دلیل زیرساخت های ایجاد شده در فرودگاه کرمان زمینه گسترش پذیرش مسافر داخلی و بین المللی فراهم شده است ادامه داد:سال آینده یکهزار و ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۳۸۴ پروژه فرودگاهی در استان کرمان اختصاص یافته که ۷۰۰ میلیارد تومان توسط استان و مابقی توسط سازمان هواپیمایی تامین می شود.
 وی با بیان اینکه 90 پرواز در هفته از طریق در فرودگاه های استان کرمان انجام می شود گفت: با تلاش های صورت گرفته و ثمره خون شهید سلیمانی در آینده نزدیک پروازهای سوریه آغاز خواهندشد و آغاز پروازهای ایران به سوریه از استان کرمان انجام می‌شود.
محمدی بخش با اعلام اینکه با برداشته شدن ویزای سفر هوایی به عراق مقدمات لازم برای پرواز مستقیم از اقصی نقاط کشور به نجف اشرف هم فراهم شده است تصریح کرد: پروتکل نهایی هفته آینده با همکاران در نجف تعیین خواهد شد تا مردم به عتبات عالیات سفر کنند.
وی ادامه داد: حدود ۱۳ هزار دستگاه کامیون با ۱۸ هزار نفر راننده حرفه ای در پایانه ها و حمل و نقل استان کرمان فعالیت دارند و در حوزه راهداری نیز ۱۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه آسفالته در سطح استان وجود دارد که از این حیث دومین استان کشور محسوب می شود. 
  •  
     
https://armanekerman.ir/vdcci1qs02bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما