تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۹
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

در دفاع از ولایت، همچون حضرت زهرا(س) جان خود را هم می دهیم

آیت الله سید احمد خاتمی گفت: حرکت حضرت زهرا سلام الله علیها در دفاع از امیرالمومنین علی علیه السلام نشان داد که در هر شرایطی باید از ولایت دفاع کنیم حتی اگر لازم باشد در این راه جان خود را هم تقدیم کنیم.
در دفاع از ولایت، همچون حضرت زهرا(س) جان خود را هم می دهیم
به گزارش "راه آرماننماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جمع عزاداران هیئت دانش آموزی انصار المهدی (عج) شهرستان سیرجان حضور فعال جوانان را در عرصه‌های مختلف ضروری دانست و تأکید کرد: امروز باید جوانان متعهد و درس خوان، در فضای مجازی حضور فعال داشته باشند.

آیت الله سید احمد خاتمی تلاش و برنامه ریزی دشمنان را بر روی جوانان معطوف دانست و گفت: امروز استکبار جهانی در صدد است که جوانان را از راه ولایت جدا کند و با ایجاد تهمت های ناروا و تخریب های گسترده می خواهد مردم دست از ولایت بردارند ولی باید بدانیم که خط و جهت را امام زمان (عج) برای شیعیان ترسیم فرموده اند پس ادامه دهنده راه ولایت امیرالمومنین، ولی‌فقیه است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: حضرت امام علی علیه السلام می فرمایند بدانید که خداوند تبارک و تعالى بندگان «بوقلمون صفت» خود را دشمن مى دارد، پس، از حقّ و دوستى با اهل حقّ جدا نشوید؛ زیرا که هر کس، دیگران را به جاى ما برگیرد، هلاک شود و دنیا را از دست بدهد و با حسرت از دنیا برود.

وی مصداق این روایت را مقام معظم رهبری دانست و گفت: همان گونه که حضرت زهرا سلام الله علیها برای حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه اسوه و الگو هستند، ما پیروان آن حضرت باید از جریان حق طلب جدا نشویم و در دفاع از اسلام، ولایت و صراط مستقیم جان فشانی کنیم.
گفتنی است این مراسم با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان سیرجان در شام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها همراه با مرثیه سرایی و عزاداری ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام همراه بود.

انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcjytev8uqe8xz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما