تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۶
۰
plusresetminus
در پی مراجعات تعدادی از شهروندان به فرمانداری مبنی بر طولانی بودن مدت زمان نصب علمک گاز و دیگر مسائل، فرماندار رفسنجان با حضور در اداره گاز از نزدیک با مراجعین گفتگو کرد.
بازدید سرزده فرماندار رفسنجان از اداره گاز
به گزارش راه آرمان؛ در پی مراجعات تعدادی از شهروندان به فرمانداری مبنی بر طولانی بودن مدت زمان نصب علمک گاز و دیگر مسائل، صبح امروز علی اکبر پورمحمدی با حضور در اداره گاز از نزدیک با مراجعین گفتگو کرد.
 
فرماندار رفسنجان در این بازدید با اشاره به شروع فصل زمستان و نیاز مبرم مردم به گاز، خواستار اضافه شدن پیمانکاران و اکیپ های بیشتر جهت تسریع در روند علمک گذاری شد.
 
وی در ادامه همچنین به بالا بودن تعرفه گاز گارگاه های بازیافت ضایعات حاصل از مس اشاره کرد و گفت: این موضوع از طریق اداره گاز و فرمانداری پیگیری خواهد شد.
 
در این بازدید غیاثی سرپرست اداره گاز رفسنجان گفت: عملیات علمک گذاری در بسیاری روستاها از جمله نوق و کشکوئیه و چند روستای دیگر به پایان رسیده و در روستاهای حومه غربی و سطح شهر نیز در حال انجام است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر به طور میانگین هفته ای ۸۰ الی ۹۰ علمک در شهرستان نصب می شود.
 
غیاثی ابراز امیدواری کرد مدت زمان علمک گذاری به پایان ترین زمان ممکن کاهش پیدا خواهد کرد.
 
وی در پایان گفت: مراجعین محترم می توانند مشکلات خود زمینه نصب علمک و … را با دفتر اینجانب در میان بگذارند.
 
گفتنی است، همشهریان محترم می توانند مشکلات خود در خصوص ادارات شهرستان را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۴۲۶۴۰۴۵ فرمانداری رفسنجان گزارش نمایند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcjxteviuqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما