تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹
۰
plusresetminus
حجت الله پاداش گفت: به دلیل سیلی که دیشب در مناطق جنوبی استان کرمان به وجود امد بخشی از گروه های جهادی امروز اعزام شدند و به خدمات رسانی مشغول هستند.
37 گروه جهادی در استان کرمان فعال هستند / به علت ایجاد سیلاب ها برخی از گروه های جهادی شب گذشته اعزام شدند
به گزارش" راه آرمان " حجت الله پاداش جانشین فرماندهی در سازمان اقشار استان گفت: در آستانه ی دومین سالگرد شهادت شهید عزیزمان سردار سلیمانی بزرگوار و همکارانشان هستیم.

وی افزود: در راستای ترویج مکتب سلیمانی، به مناسبت هفته مقاومت و به پاسداشت خدماتی که این عزیزان به مناطق محروم انجام داده اند گروه های جهادی استان را برای محرمیت زدایی اعزام می کنیم.

پاداش خاطر نشان کرد: در راستای معنویات مقام معظم رهبری یکی از برنامه های محوری بسیج سازندگی ما در سطح استان کرمان انجام و اعزام گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار استان و همچنین حاشیه شهر کرمان است.

وی تاکید کرد: به دلیل سیلی که شب گذشته در مناطق جنوبی استان کرمان به وجود آمد بخشی از گروه های جهادی امروز اعزام شدند و به خدمات رسانی مشغول هستند.

پاداش اذعان کرد: در راستای مکتب شهید سلیمانی و کاری که امروز به صورت نمادین انجام می شود و خدمت بخشی از گروهای جهادی در حوزه های مختلف پزشکی فرهنگی و آموزشی هستیم که این گروه ها تعداد 10 گروه به حاشیه شهر کرمان اعزام می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: گروه های جهادی، خدمات فرهنگی، بهداشتی، آموزشی را ارائه می دهند و  در کل استان ۳۷ گروه جهادی شناسنامه دار داریم که در هفته مقاومت تعداد  ۷۰۰ نفر از اعضای گروه های جهادی در حوزه های مختلف در جهت ترویج مکتب شهید سلیمانی بزرگوار خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/ طه https://armanekerman.ir/vdcjvtevauqe8oz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین