تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷
۰
plusresetminus
رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای جیرفت خبر داد؛

خدمات‌رسانی گروه جهادی یاوران مهارت به هموطنان سیل‌زده جنوب کرمان

حسن شمس‌الدینی گفت: گروه جهادی در بخش فنی با ارائه خدمات در جهت امر خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده در حال فعالیّت هستند.
خدمات‌رسانی گروه جهادی یاوران مهارت به هموطنان سیل‌زده جنوب کرمان
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ حسن شمس‌الدینی رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت از فعالیت‌های گروه جهادی یاوران مهارت اداره فنی و حرفه‌ای جنوب استان در روستای حیدرآباد زهکلوت و منطقه سیل‌زده تکل‌حسن شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: این گروه جهادی در بخش فنی با ارائه خدماتی همچون راه‌اندازی یخچال، کولر و اجاق گاز در جهت امر خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده در حال فعالیّت هستند.
 
رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای جیرفت مطرح کرد: گروه جهادی یاوران مهارت کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای جنوب استان خدمات ارزنده‌ای را در حوزه‌های برق، تأسیسات و گاز انجام می‌دهند که نسبت به مناطق سیل‌زده اقدامات ارزنده‌ای تاکنون صورت گرفته است.
 
شمس‌الدینی بیان کرد: گروه جهای یاوران مهارت با سرویس یخچال، کولر، برق منازل، موتور پمپ‌ها و تابلوهای برق همیشه در مناطق سیل‌زده همچون سیل حمیدیه، سیل سیستان و بلوچستان و سیل دو سال قبلِ زهکلوت و در حال حاضر با حضور در منطقه رودبار جنوب و زهکلوت نیز توانسته است مشکلات مردم را حل نماید.
 
وی به رضایت مردم در امر خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی یاوران مهارت در مناطق سیل‌زده اشاره کرد و گفت: خدمات ارائه شده رضایت مردم سیل‌زده را در پی داشته است که بحمدالله براساس نیازی که مردم در مناطق دارند توانسته‌ایم مشکلات مردم را حل نمائیم.
 
رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای جیرفت ابراز کرد: این خدمات به صورت رایگان به مردم مناطق سیل‌زده ارائه می‌شود و روزهای پنج‌شنبه در هفته را به گروه‌های جهادی اختصاص داده شده است و در کلیه رشته‌های معماری، برق، کشاورزی، مکانیک و جوشکاری به صورت فنی و مهندسی در جهت خدمت به مردم حرکت خواهیم کرد.
 
وی افزود: همکاری و ورود خیّران در عرصه خدمت‌رسانی در این برهه زمانی بسیار حائز اهمیت است و مردم همیشه در صحنه و خداجو جهت خرید تجهیزات و قطعات برقی لوازم خانگی می‌توانند در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.
 
شمس‌الدینی گفت: از ۲۹ دی‌ماه گروه جهادی یاوران مهارت عملاً وارد مناطق سیل‌زده شده است و تا هر لحظه‌ای که مردم نیاز به خدمت‌رسانی داشته باشند حضور خواهند داشت.
 
انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcayyn6a49nuy1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما