تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲
۰
plusresetminus
حسین سلامی گفت: راز اصلی عزت و سرافرازی سردار شهید ما در قبل و بعد از شهادت در اطاعت از ولی فقیه و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی بوده است و با ولی فقیه است که می توان راه را آموخت و مسیر را طی کرد.
راز اصلی عزت شهید سلیمانی اطاعت از ولی فقیه بود/ عزت بخشی به امت اسلام ارمغان شهید سلیمانی
به  گزارش راه آرمان سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان در رابطه با وظیفه ی مردم و مسئولان نسبت به مکتب شهید سلیمانی و راه ایشان گفت: معتقدم که مردم به زیبایی وظیفه و تکلیف خود را در قبال خون همه ی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت و سلامت کشور و به خصوص قافله سالار این شهیدان فرمانده رشید و دلاور سپاه اسلام شهید سلیمانی به خوبی می دانند و نیازی نیست ما راه را برای مردمم مشخص کنیم.

وی ادامه داد: مردم می دانند که راز اصلی عزت و سرافرازی سردار شهید ما در قبل و بعد از شهادت در اطاعت از ولی فقیه و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی بوده است و با ولی فقیه است که می توان راه را آموخت و مسیر را طی کرد، سعادت مسلمانان را تضمین کرد و آزادی مسلمانان را از سیطره ی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غرب تضمین کرد.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: راه شهید سلیمانی راه جهاد بود، راهی که مسلمانان با حرکت، جوشش و حضور در صحنه های سخت می توانند از هویت، حیثیت و اعتبار خودشان دفاع کنند و دنیایی آباد، باکرامت، عزیر و سربلند برای خودشان رقم بزنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر این که ارمغان شهید سلیمانی عزت بخشی به امت اسلام بود، عنوان کرد:پیام ما به دشمنانمان این است که ما راه خود را ادامه می دهیم و از عزت و استقلال، آزادی واسلاممان دفاع می کنیم، اجازه ی نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgqw9qwak9xy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین