تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۲
۰
plusresetminus
مدیریت باشگاه مس کرمان انتخاب کرد؛

حمید حسینخانی سرمربی تیم فوتبال مس نوین

از سوی مدیریت باشگاه مس کرمان حمید حسینخانی رسماً به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان معرفی گردید.
حمید حسینخانی سرمربی تیم فوتبال مس نوین
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ حسینخانی که در بازی اخیر تیم فوتبال مس نوین برابر تیم نفت و گاز فیروزآباد نیز هدایت این تیم را برعهده داشت و با پیروزی یک بر صفر مس نوین همراه شد، با امضای قرارداد خود به‌طور رسمی جانشین رسول نامجو شد.

آقای نامجو که تا پیش‌از بازی این هفته، نتایج بسیار خوبی با تیم مس نوین گرفته بود و با ثبت ۱۴ امتیاز از هشت مسابقه تیم مس نوین را در رده سوم جدول قرار داده بود، به دلیل مسائل کاری و انتقال اداری وی به سرچشمه از هدایت تیم مس نوین جدا شد که باشگاه مس کرمان برای وی آرزوی موفقیت و سلامت دارد.

حمید حسینخانی از چهره‌های شناخته شده مربی‌گری در تیم‌های پایه باشگاه مس کرمان است که هدایت رده‌های سنی مختلف را برعهده داشته است و در یک فصل نیز به‌عنوان مربی در تیم بزگ‌سالان مس کرمان حضور داشت.

تیم فوتبال مس نوین با کسب سه امتیاز بازی اخیر خود، در جدول رقابت‌ها ۱۷ امتیازی شد و با تثبیت جایگاه سومی خود، در آستانه رسیدن به دو رتبه بالای جدول برای صعود به لیگ دو است.

تیم فوتبال مس نوین بازی هفته بعد خود را روز شنبه هشتم اردیبهشت در شیراز و برابر تیم دیزل کوار که در رده دوم جدول قرار دارد برگزار می‌کند که این بازی از حساسیت‌های زیادی برخودار است.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcjtyevouqexmz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما