تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۳
۰
plusresetminus
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هدف از این سفر افزایش و ارتقاء ظرفیت های تجاری و همکاری های مشترک اقتصادی بین دو کشور بوده و قرار است سند یاد داشت تفاهم ایجاد کمیته ویژه حل اختلافات تجاری ایران و عراق فی مابین اتاق بازرگانی ایران و اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق امضا شود.
آغاز سفر رییس کمیسیون اقتصادی به عراق /امضاء سند تفاهم  کمیته ویژه حل اختلافات تجاری فی مابین اتاق بازرگانی ایران و عراق
به گزارش "راه آرمان" ساعتی پیش دکتر پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در راس هیات پارلمانی وارد بغداد شد .

محمد رضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در راس هیات پارلمانی به همراه مهند شافعی  رییس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از تجار و فعالان اقتصادی وارد بغداد شد.

 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح سفر به عراق اظهار کرد: در این سفر سه روزه دیدار و گفتگو با وزرای تجارت و حمل و نقل، رییس اتحادیه اتاق های بازرگانی و نیز رییس کمیسیون سرمایه گذاری ملی عراق در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: هدف از این سفر افزایش و ارتقاء ظرفیت های تجاری و همکاری های مشترک اقتصادی بین دو کشور بوده و قرار است سند یاد داشت تفاهم ایجاد کمیته ویژه حل اختلافات تجاری ایران و عراق فی مابین اتاق بازرگانی ایران و اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق امضا شود.

پورابراهیمی در ادامه گفت: شرکت در همایش تجاری اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق در بغداد، شرکت در همایش تجاری کربلا و نجف اشرف از دیگر برنامه های مهم این سفر است.

شایان ذکر است در این سفر تعدادی از اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی، رییس اتاق مشترک ایران و عراق، روسای اتاق های استان های غربی کشور، روسای کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی ایران  و نیز تعدادی از صادر کنندگان برتر کشور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز رییس اتاق بازرگانی ایران را همراهی می کنند.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcamyn6w49nu61.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما