تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۷
۰
plusresetminus
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:

بهره‌برداری از معادن شرکت ملّی مس در جنوب کرمان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: بهره‌برداری از معادن شرکت ملّی مس در جنوب کرمان به بخش خصوصی واگذار می‌شود
بهره‌برداری از معادن شرکت ملّی مس در جنوب کرمان
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان؛ مسلم مروجی‌فرد از برگزاری جلسه با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملّی مس به منظور فعالسازی معادن این شرکت در جنوب کرمان خبر داد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه شرکت ملّی مس، با گذشت چندین سال، اقدامی برای بهره‌برداری و احداث کارخانه برای معادن مس این شرکت در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد و قلعه‌گنج انجام نداده است، اظهار کرد: با تأکید ریاست محترم جمهور مبنی بر فعال‌سازی معادن، جلسه‌ای با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملّی مس با هدف فعال‌سازی معادن برگزار شد.

وی افزود: با دستور وزیر محترم صمت و پیگیری مسئولان استان مقرر شد طی هفته جاری پس از تصویب هیئت مدیره به‌زودی بهره‌برداری از معادن و احداث کارخانه برای معادن این شرکت به بخش خصوصی توانمند واگذار شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن تشکر از نظر مساعد مدیرعامل شرکت ملّی مس و با بیان اینکه تحقق این امر، کار بزرگی در جهت راه‌اندازی معادن شرکت ملّی مس در جنوب کرمان است، گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان دارای تجربه موفق در فعالسازی معادن کوچک مقیاس و همچنین واگذاری معادن بزرگ مثل تیتانیوم به بخش خصوصی توانمند توسط ایمیدرو است که بعد از سه دهه، بالاخره توسط بخش خصوصی کارخانه تیتانیوم احداث و اکنون آماده افتتاح است.

وی با اشاره به برگزاری سومین مزایده معادن جنوب کرمان طی روزهای اخیر و برگزاری جلسات مستمر و مؤثر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت از ادارات پیشگام در جهت فعال‌سازی واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری و افزایش تولید و اشتغال است.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcezf8zojh8xpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما