تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۶
۱
plusresetminus
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:

آموزش؛ اولویت نمایندگی نظام مهندسی معدن جنوب کرمان باشد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: مراسم معارفه مسئول نمایندگی سازمان نظام مهندسی معدن جنوب کرمان برگزار شد.
آموزش؛ اولویت نمایندگی نظام مهندسی معدن جنوب کرمان باشد
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان؛ صبح امروز چهارشنبه مسلم مروجی‌فرد در مراسم معارفه مسئول نمایندگی سازمان نظام مهندسی معدن جنوب کرمان که در محل این اداره کل برگزار شد گفت: آموزش؛ اولویت نمایندگی نظام مهندسی معدن جنوب کرمان باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: در این مراسم مسئول نمایندگی نظام مهندسی معدن جنوب کرمان معرفی شد.

مروجی‌‌فرد در این مراسم با اشاره به پتانسیل‌های معدنی و کشاورزی جنوب کرمان بیان کرد: اداره کل صمت جنوب کرمان علاوه بر فعال نمودن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های معدنی منطقه و احداث کارخانه‌های معدنی متعدد در حوزه‌های فرآوری محصولات کشاورزی و خدمات‌دهی به تولیدات کشاورزی گام‌های مهم و اقدامات کم نظیری انجام داده است به نحوی که ۱۵ درصد از مجوزهای صادر شده توسط اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان در حوزه خدمات‌دهی به تولیدات کشاورزی است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از معدن تیتانیوم کهنوج و احداث کارخانه برای آن از آرزوها و رویاهای مردم منطقه طی سه دهه اخیر بود گفت: در دولت مردمی آیت الله رئیسی ضمن تحقق این امر مهم با پیگیری‌های متعدد؛ به زودی شاهد افتتاح کارخانه بزرگ تیتانیوم کهنوج خواهیم بود.

مدیرکل صمت جنوب کرمان با اشاره به افتتاح و آغاز بهره‌برداری از معدن تیتانیوم کهنوج بیان داشت: کارخانه بزرگ تیتانیم کهنوج نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی و پس از اتمام، افتتاح خواهد شد و ضمن اینکه یک کارخانه تیتانیوم کوچک علاوه بر کارخانه بزرگ در کهنوج نیز در حال احداث است.

منبع: دقیانوس

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcfcedyvw6dmma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما