تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۱۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمان در ایام دهه فجر افتتاح و تحویل مددجویان می‌شود.
واگذاری 120 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
به گزارش راه آرمان: یحیی صادقی با تبریک ایام دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بابیان اینکه کمیته امداد به‌منظور فراهم ساختن زمینه بهره‌گیری هر چه بیشتر نیازمندان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی، اقدامات مؤثری در این زمینه انجام داده است افزود: در سال جاری نیز که مسئولیت کارگروه همیاری و سازمان‌های حمایتی استان به این نهاد واگذارشده در تلاش برای تقویت نهضت خدمت‌رسانی به مردم است.

وی بابیان اینکه امسال در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۲۰ واحد مسکونی مددجویان بااعتبار یک میلیارد تومان در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی، واگذاری این واحدهای مسکونی به مددجویان تحت حمایت که با اولویت مناطق محروم در حال انجام است می‌تواند به تقویت امید و نشاط اجتماعی در جامعه کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تأکید بر اینکه خدمت به نیازمندان به زمان و موقعیت‌های خاص محدود نمی‌شود، ادامه داد: این نهاد در طول سال نیز در حوزه‌های مختلف ازجمله مسکن، حمایتی، درمان، تحصیلی، جهیزیه، لوازم ضروری منزل و اشتغال به مددجویان و محرومان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفتمین روز از ایام دهه فجر هم‌زمان با سراسر کشور ۱۵ مرکز نیکوکاری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس کمیته امداد در استان کرمان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcg3t9qzak9x34.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین