تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۸
۰
plusresetminus
مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی جیرفت:

خانواده‌های شهداء دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند

موسی سلیمانی گفت: خانواده‌های شهداء دِین خود را به اسلام و انقلاب اداء کردند و پدران شهداء الگوی پدران امروز در تربیت نسل جدید انقلابی هستند.
خانواده‌های شهداء دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ در این دیدار که به همت کانون ایثار و شهادت و با حضور معاونین بنیاد شهید جیرفت و با قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) انجام شد، موسی سلیمانی مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان جیرفت از مجاهدت‌های شهیدان، صبر و مقاومت خانواده‌های معظّم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد و افزود: شهداء پرورش یافته دست پدران و مادرانی هستند که فرزندان خود را با تربیت صحیح به عنوان گوهرهای ناب نظام به انقلاب اسلامی معرفی کردند.
 
سلیمانی افزود: خانواده‌های شهداء دِین خود را به اسلام و انقلاب اداء کردند و پدران شهداء الگوی پدران امروز در تربیت نسل جدید انقلابی هستند.
 
وی گفت: پدران شهداء پدران واقعی جامعه ما هستند که آزادی و امنیت امروز را مدیون جانفشانی فرزندان این عزیزان هستیم، دلجویی و تکریم این بزرگواران کوچک ترین کاری است که می‌توان در حق این عزیزان به جا آورد.
 
سلیمانی خاطرنشان کرد: اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده‌های معظّم شهداء بود.
 
در پایان این دیدار خانواده‌های معظّم شهداء پس از بیان خاطراتی از شهداء از خادمیاران رضوی که در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می‌دارند قدردانی کردند.
 







انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjtxevtuqe8hz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما