تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱
۰
plusresetminus
یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در استان کرمان خبر داد.
برگزاری جشن نیکوکاری به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند در آستانه سال جدید
به گزارش ؛راه آرمان؛ یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند جشن ملی نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمان برگزار می‌شود. 

 یحیی صادقی در خصوص برگزاری جشن ملی نیکوکاری در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز کرمان بابیان اینکه هرساله دو جشن ملی نیکوکاری و جشن عاطفه‌ها به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند در کشور برگزار می‌شود افزود: جشن عاطفه‌ها هرسال در مهرماه و به‌منظور کمک به دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت و جشن نیکوکاری نیز به‌منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند هرساله در آستانه سال نو برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو و با شعار «عیدی برای همه» از ۱۲ اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز و تا ۲۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
 
صادقی خاطرنشان کرد: این جشن ملی روز ۱۲ اسفندماه در پایگاه‌های مستقر در میدان‌های اصلی شهر، ۱۳ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه و ۱۴ اسفندماه در صورت باز بودن مدارس با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان برگزار می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست استان کرمان سال گذشته بیش از 40 میلیارد تومان در قالب جشن نیکوکاری به خانواده نیازمند کمک کردند.
 
وی بابیان اینکه خانواده‌های عائله‌مند در اولویت دریافت کمک‌های جشن نیکوکاری هستند افزود: این اقدام در راستای شاد کردن دل فرزندان این خانواده‌ها در آستانه سال جدید انجام می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر، دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری استان تحویل دهند و کمک‌های نقدی خود را نیز از طریق درگاه الکترونیکی #034*8877 * که ویژه استان کرمان است به ساده‌ترین روش پرداخت کنند.
 
صادقی در ادامه بابیان اینکه کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف خدمات ارائه می‌کند افزود: خانواده‌های نیازمندی که چندقلو به دنیا می‌آوردند مورد حمایت‌های ویژه این نهاد قرار می‌گیرند و علاوه بر پرداخت مستمری در قالب ودیعه مسکن، احداث و خرید مسکن نیز به آن‌ها کمک‌هایی پرداخت می‌شود که همه این کمک‌ها در راستای برنامه‌های احسان و نیکوکاری است.
 
وی با تأکید بر اینکه نگاه ما در کمیته امداد بر این است که خانواده‌ها روی پای خود بایستند افزود: طرح‌های اشتغال پایداری که کمیته امداد ایجاد می‌کند به همین منظور است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: تعداد زیادی از مددجویان و فرزندان مددجویان تحت حمایت که با حمایت‌های این نهاد به مدارج بالای علمی و هم‌چنین کارآفرینی رسیده‌اند امروز حامی کمیته امداد هستند.
 
انتهای پیام/تاج الدینی 
https://armanekerman.ir/vdcizwazrt1aru2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما