تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳
۰
plusresetminus
رئیس کل دادگستری استان کرمان در تداوم برگزاری نشست های ملاقات مردمی در شهرستان های استان، با ۸۱ نفر از مردم سیرجان دیدار و به درخواست های حقوقی و قضایی آنها رسیدگی کرد.
ورود دستگاه قضایی برای رفع مشکلات حقوقی شهروندان  در دو پروژه مسکونی جهان وساوین در سیرجان
به گزارش "راه آرمان" یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه مبشری، معاون قضایی و رئیس نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری، طالبی زاده، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمان و شفیعی، معاون قضایی و رییس حفاظت اطلاعات دادگستری استان در جلسه ملاقات مردمی امروز به درخواست‌های مراجعان پاسخ داده و دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات آن‌ها را صادر کردند.

گفتنی است در این دیدار مردمی که بیش از ۳ساعت و نیم به طول انجامید، رییس کل دادگستری استان کرمان با بیش از ۳۰ نفر از شهروندان سیرجانی که تعدادی واحد مسکونی در دو پروژه مسکونی جهان وساوین سیرجان پیش خرید کرده بودند و دچار مشکلات حقوقی و قضایی شدند ملاقات و دستور قضایی لازم جهت پیگیری موضوع را تا رسیدن به نتیجه مطلوب  صادر نمودند.

جلسات ملاقات مردمی در دادگستری کل استان کرمان به صورت مستمر چهارشنبه هر هفته برگزار می شود و بنا به اقتضائات موجود و به منظور توسعه خدمات قضایی در سطح استان، ملاقات های عمومی رییس کل و معاونین دادگستری در شهرستان های استان نیز برگزار می گردد.

علاوه بر جلسات ملاقات مردمی، دیدار با متقاضیان به صورت روزانه یکی از اولویت‌های کاری دستگاه قضایی استان کرمان به شمار می‌رود.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcaymn6649nuw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین