تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲
۰
plusresetminus
سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه امسال تردد خودروهای مخاطره آمیزی که را محدود خواهیم کرد، افزود: به جد در مقابل خودروهایی که حرکات مخاطره امیز دارند و رانندگانی که بی موالاتی ممکن است داشته باشند، خواهیم ایستاد و حتما خودرو توقیف وتا پایان تعطیلات اجازه تردد به وی نخواهیم داد.  
اصحاب رسانه از پلیس جلوتر و کارشان اثر گذار تر است / در مقابل راننده پر خطر با رفتار مخاطره آمیز می ایستیم/استفاده حداکثری از گردان های سایبری بسیج

به گزارش" راه آرمان " سردار سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم آغازین طرح نوروزی  اقدام مشترک پلیس راه و سازمان های امدادی استان کرمان ضمن ادای احترام به مقام شهدا  بخصوص سردار دل ها گفت: اصحاب رسانه در این ایام پا به پای سربازان امنیت در مقدم خدمت رسانی به مردم هستند و حتی در بسیاری از جاها از ما جلوتر هستند و کارشان اثر بخش تر و تاثیر گذار تر است.

فرمانده نیروی انتظامی کرمان افزود: خدمت در بزرگترین رزمایش ماموریتی سال را یکبار دیگر  خداوند توفیق داده است تا با حضور نمایندگانی از سازمان ها و نهادها ی که متولی در این حوزه هستند، آغاز کنیم و خیلی از عزیزان ما هم هستند که امروز و در این میدان حضور ندارند اما درخط مقدم بوده  و پای کار هستند.

وی ادامه داد: امسال با سال های قبل از کرونا و حین کرونا بسیار متفاوت است و باید خودمان را در این ایام و لحضات باقی مانده بیشتر خودذمان را اماده کنیم و این اماگی را به حداکثر برسانیم و اموزش و توجیحه نیروها را در بالاترین حد ممکن ارتقا دهیم.

سردار فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان تاکید کرد: برای اجرای یک رزمایش بزرگ و خدمت رسانی عظیم به مردم فهمیم  و بصیر استان، چه برای میزبانی از زواری که برای زیارت مزار سردار دل ها عازم کرمان می شوند و چه گردشگران نوروزی و مسافران نورزوی اماده باشیم و همه پای کار بیایم.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران این است که در مقاطع خاص همه دست در دست هم تلاش می کننداعم از مردم و سازمان ها ، تاکید کرد: امسال با راه اندازی موکب ها مردمی در نقاط حادثه خیز از ظرفیت عطیم مردمی استفاده کنیم در کنار سازمان های هلال احمر، پلیس راهور و ... مردم هم در کنار ان سازمان ها حضور ویژه وو پررنگی را داشته باشند.

سردار ناظری عنوان کرد: مردم خودشان در محورهای حادثه ساز موکب ایجاد می کنند و دومین ظرفیتی که می خواهیم ازآن  استفاده کنیم ظرفیت عظیم گردان های سایبری بسیج و سپاه است تا اگر مردم در جاده ای و یا مکانی بر اساس شرایط جوی و یا  تغییرات آب و هوایی قرار گرفتند اطلاع رسانی از سوی این گردان ها به آنها صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه انواع هشدار ها  بر اساس شرایط آب و هوای بر عهده گردان های سایبری خواهدبود، گفت : همه سازمان ها از این فضا و ظرفیت برای اطلاع رسانی مردم استفاده کنند .

سردار ناظری با بیان اینکه امسال تردد خودروهای مخاطره آمیزی که را محدود خواهیم کرد، افزود: به جد در مقابل خودروهایی که حرکات مخاطره امیز دارند و رانندگانی که بی موالاتی ممکن است داشته باشند، خواهیم ایستاد و حتما خودرو توقیف وتا پایان تعطیلات اجازه تردد به وی نخواهیم داد.
 
فرماندهی نیروی انتظامی در جنوب شرق تاکید کرد: به هیچ عنوان خودرویی که رفتار حادثه ساز برای سرنشینان خود و یا مسافران  نوروزی دارد اجازه نخواهیم داد تردد کند مگر اینکه راننده رفتار خود را تغییر دهدد و کنترل هوشمند را هم اجرا خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مردم ایران سال خوب و پر نشاطی را آغاز کنند و مردم از این فضای همدلی نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام / طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdccipqsx2bqip8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین