تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۳
۰
plusresetminus
علی صادق زاده فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند:

زرند بیشترین جشنواره ها و نوروزگاه ها را در استان کرمان برگزار خواهد کرد

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند گفت: ما در طول فعالیت ستاد سفرهای نوروزی بیشترین تعداد جشنواره ها و نوروزگاهها را در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهیم کرد.
زرند بیشترین جشنواره ها و نوروزگاه ها را در استان کرمان برگزار خواهد کرد
به گزارش راه آرمان، علی صادق زاده فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند در دومین نشست ستاد که صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خصوصا میلاد پربرکت امام زمان علیه السلام  افزود; نوروز امسال با  بوی مهدوی عطراگین خواهد شد و انشاءالله سالی پر خیر و برکت هم در انتظار تمام مردم ایران علی الخصوص شهروندان نجیب زرندی باشد.

فرماندار زرند با تاکید بر آمادگی تمام دستگاههای عضو ستاد گفت: از 28اسفند ماه ستاد هماهنگی در میدان ورودی شهر مستقر خواهد شد ضمن انکه در سه نقطه مهم جاده ای و ترانزیتی هم سعی می کنیم تیمهایی جهت اطلاع رسانی به مسافران نوروزی مستقر کنیم.

صادق زاده ضمن تشکر از شهرداران گفت: بحمدالله هم در شهر زرند و هم در سایر شهرها اقدامات خوبی شروع شده و جای تشکر ویژه از ایزدی شهردار یزدانشهر که در طراحی و زیباسازی معابر شهری از مصالح بومی و متناسب با فرهنگ و تمدن استفاده کرده اند.

فرماندار زرند با اشاره به عنوان زرند شهر جشنواره های ایران گفت:تا قبل از شیوع کرونا ما بیشترین جشنواره های مردمی را در سطح کشور داشتیم و بطور متوسط هر هفته یک جشنواره به بهانه های مختلف گردشگری کشاورزی صنعتی مذهبی و آئینی برگزار میشد که نقش بزرگی در رونق اقتصادی جوامع روستایی و نیر کاهش آسیبهای اجتماعی داشت و امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا دوباره شاهد این رویدادهای مهم باشیم. 

وی ادامه داد: همچنانکه ما در طول فعالیت ستاد سفرهای نوروزی بیشترین تعداد جشنواره ها و نوروزگاهها را در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهیم کرد که از این حیث نیز در سطح استان پیشگام خواهیم بود.

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند نیز گفت: برنامه های نوروزی شهرستان از روز جمعه  26 اسفندماه  با برگزاری جشنواره ی شن های روان دهزوئیه همزمان با روز خجسته و مبارک میلاد امام زمان علیه السلام آغاز و سپس به استقبال نوروزگاه یزدانشهر که از اول لغایت 4فروردین توسط شهرداری و شورای شهر یزدانشهر در محل پارک کوهستان برگزار میشود  خواهیم رفت.

اسلامی افزود: از 5 فروردین ماه نیز نوروزگاه شهر زرند در محل جهادکشاورزی با همت و همکاری شهرداری و جهاد کشاورزی به مدت 6روز دائر خواهد شد.

دبیر ستاد سفر شهرستان افزود: در روز 11فروردین ماه نیز جشنواره آفرود در محدوده گردشگری شنهای روان دهزوئیه با حضور هنرمتدان مطرح شهرستان و استان برگزار میشود.

اسلامی از جشنواره ی آماچو در روستای ختم سربنان در روز 12فروردین همزمان با جشنهای روز جمهوری اسلامی توسط اهالی  روستای ختم  با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد اسلامی زرند خبر داد و افزود: امسال برای اولین بار ما یک دفتر اطلاع رسانی در ورودی زرند از سمت راور( مجموعه ی گردشگری بهشت هشتم) را مستقر خواهیم کرد تا مسافرانی که از مسیرهای مشهد راور و سایر نقاط به زرند سفر می کنند را از همان ابتدا راهنمائی کنیم تا بیشترین استفاده را از طول سفر ببرند.

وی ادامه داد: همچنین با همت منطقه انتظامی شهرستان زرند دو کانکس اطلاع رسانی در ورودی از سمت رفسنجان( مسجد ابوالفضل جرجافک) و نیز در میدان ورودی از سمت کرمان مستقر خواهند شد و در پلیس راه زرند یزد نیز موکب امام حسین علیه السلام برای ارائه ی خدمات و پذیرایی چای و دمنوش  رایگان به گردشگران و مسافران توسط پلیس راه زرند یزد دائر خواهد شد.

دبیر ستاد سفر شهرستان با ابراز امیدواری نسبت به سفرهای امن و بی خطر برای تمام مسافران نوروزی گفت: هر نوع خدماتی که در طول این ایام ارائه میشود باعث افزایش رضایتمندی مسافران و هموطنان از مهربانی اتحاد و محبت زرندیها خواهد شد.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdchkmnzx23nimd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما