تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۱
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در مجموع سطح استان کرمان ۱۷ پایگاه اسکان مسافران نوروزی درقالب ۲۴۰ مدرسه و دو هزار و ۱۱۴ کلاس درس برای اسکان مهمانان آماده‌سازی شده است.
آماده‌سازی ۲۱۱۴ کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در کرمان
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آموزش و پرورش با توجه به گستردگی که دارد در بحث اسکان مهمانان نوروزی و رفاه حال گردشگران به کمک دیگر دستگاه‌ها و نهادها آمده است.

وی افزود: در مجموع سطح استان کرمان ۱۷ پایگاه اسکان نوروزی شامل  ۲۴۰ مدرسه و دو هزار و ۱۱۴ کلاس درس برای اسکان مهمانان آماده‌سازی شده است.

رضا رضایی گفت: ۸۵۰ نفر از همکاران فرهنگی به صورت مستقیم در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان حضور دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: در مجموع از دو هزار و ۱۱۴ کلاس‌ در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی استان کرمان، ۵۷ کلاس ویژه، ۸۳۷ کلاس درجه «الف»، که و یکهزار و ۲۰۶ کلاس درجه «ب» و «ج» هستند.

رضا رضایی از ارائه خدمات خانه های معلم، اردو گاه های دانش آموزی و کلینیک های پزشکی فرهنگیان استان به میهمانان نوروزی در ایام نوروز نیز خبر داد.

وی افزود: «تعدادی از مدارسی که تجهیز شده‌اند به‌منظور میزبانی از زائران شهید سلیمانی و راهیان مکتب وی، در اختیار سپاه ثارالله استان کرمان قرار می‌‌گیرد، معرفی زائر از سوی سپاه صورت می‌گیرد، دریافت هزینه‌ها هم با تعرفه‌ی فرهنگیان برای زائران محاسبه می‌شود و زائران 24 ساعت می‌توانند در محل اسکان اقامت داشته باشند».

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcj8ievauqe8iz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما