تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۶
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان‌نرماشیر خبرداد؛

دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه احشام در نرماشیر

رضازیدآبادی گفت:باند سرقت مسلحانه احشام توسط پلیس نرماشیر دستگیر شدند.
دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه احشام در نرماشیر
به‌گزارش "راه آرمان" رضا زیدآبادی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: در پي اعلام وقوع سرقت مسلحانه 11 راس گوسفند در بخش روداب شهرستان نرماشیر توسط سرنشینان 2 خودروی پژو 405، بلافاصله ماموران به محل اعزام و بررسی های خود را آغاز کردند.
 
رضا زید آبادی افزود: در این رابطه ماموران پليس آگاهي با بررسی صحنه و محل وقوع سرقت و پی جویی های تخصصی بعدی موفق شدند با همکاری ماموران پاسگاه روداب شرقی این فرماندهی 6 متهم دخیل در این سرقت ها را کمتر از 12 ساعت شناسایی و همه این افراد را طی چند عملیات ضربتی در نقاط مختلف شهرستان های بم و نرماشیر دستگیر کنند.
 
این مسئول انتظامی با بیان اینکه 2 نفر از اعضای این باند از سارقان سابقه دار هستند، بیان داشت: در بازرسي از مخفيگاه این باند، 11 راس گوسفند سرقتی، تلویزیون و تعدادی وسایل مسروقه منزل، 2دستگاه موتورسیکلت، تعدادی سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری و 2 خودروی پژو فاقد پلاک مورد استفاده در سرقت ها نیز کشف و توقیف شد.
 
زید آبادی در پایان اظهار کرد: اعضای این باند به 15 فقره سرقت احشام، وسایل منزل و موتورسیکلت در شهرستان های بم و نرماشیر و دیگر نقاط شرق استان اعتراف کردند.


انتهای پیام/برجی https://armanekerman.ir/vdcds90ffyt0xs6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما