تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۹
۰
plusresetminus
امام جمعه فاریاب به مناسبت هفته گار و کارگر عنوان کرد:

کارگران مدافعین عرصه اتولید در جنگ تمام عیار اقتصادی هستند

حجت الاسلام گروهی گفت: کارگران را به عنوان مدافعین عرصه اقتصادی نامید و بر تلاش همه دستگاه های اجرایی در جهت رفع مشکلات این قشر تاکید کرد.
کارگران مدافعین عرصه اتولید در جنگ تمام عیار اقتصادی هستند
به گزارش راه آرمان، در هفته کار و کارگر به منظور پاسداشت از جامعه کارگری ، حسین تاجیک رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی فاریاب به همراه تعدادی از کارگران با حجت السلام والمسلمین گروهی امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام گروهی امام جمعه هفته  کار و کارگر را به جامعه کارگری تبریک گفت و از زحمات آنها در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی جامعه قدردانی کرد و کارگران را به عنوان مدافعین عرصه اقتصادی نامید و بر تلاش همه دستگاه های اجرایی در جهت رفع مشکلات این قشر تاکید کرد.

در ادامه حسین تاجیک ضمن پاسداشت از مقام کارگر به ارایه گزارشی از عملکرد اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان فاریاب پرداخت.

تاجیک همچنین با اشاره به اهمیت حمایت از تولید و تقدیر از فعالان عرصه کار و تلاش افزود: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی فاریاب نسبت به رفع موانع تولید برای جامعه کارگری اهتمام ویژه ای دارد و برای دستیابی به اهداف مورد نظر در این بخش از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgq39qtak9xn4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما