تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵
۰
۱
plusresetminus
رئیس شورای اسلامی شهر کهنوج مطرح کرد؛

تكذيب تخصیص بودجه ۵۰ درصدی به یک محله شهر کهنوج

زهرا مولایی رئیس شورای شهر کهنوج گفت: بنده از روز اول کاری خود براساس سوگندی که در پیشگاه خدا و مردم یاد کرده بودم و براساس وجدان کاری تصمیم گرفتیم که با همراهی وحمایت همه اعضای شورای شهر در راستای توسعه متوازن محلات شهری کهنوج بدون نگاه سیاسی، قومی و تبعیض آميز حرکت نماییم.
تكذيب تخصیص بودجه ۵۰ درصدی به یک محله شهر کهنوج
به گزارش"راه آرمان"  زهرا مولایی رئیس شورای اسلامی کهنوج ضمن تبریک عید سعید فطر گفت :اینکه بعضی ندانسته اینگونه مطرح می‌کنند که۵۰ درصد بودجه به یک محله اختصاص یافت است کاملا کذب است.
 
رئيس شوراي شهر كهنوج افزود: هدف بنده توسعه وعمران وخدمات دهی به همه محلات شهری کهنوج هست چرا که بنده نماینده همه مردم شهرم هستم.
 
وي در خصوص طرح تفصیلی شهر کهنوج اظهار داشت: طرح تفصیلی شهر کهنوج در سالهای گذشته مصوب شده که دارای مشکلاتی است که ما پیگیری‌های لازم را در این خصوص داشته ايم که برای بازنگری آن شرکت مشاور انتخاب شده است که بزودی برای توضیحات و رفع اشکالات قانونی در صحن شورا به اعضای شورای شهر توضیحات لازم را ارائه خواهند داد.
 
مولايي در پايان گفت: پیشنهاد چندین طرح عمرانی و زیرساختی مهم شهر از جمله ورودی شهر از سمت ناصرآباد با بودجه ۳ میلیارد تومان و بازگشایی سه راه قدیم جیرفت و همچنين اجرای فاز دوم کنار گذر در بودجه امسال پیش بینی شده است.

انتهای پیام/کیوان
https://armanekerman.ir/vdcdf90fzyt0x96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مینا خواجه
رییس شورای شهر کهنوج بهتره به روستاهای اطراف شهرتون مثل نخلستان یه سر بزنید واز اوضاع مردم شهرتون باخبر باشید که در چه وضع بدی زندگی میکنن پول تامین خوراک پوشاک مسکن مناسب را ندارند به فکر باشید باتشکر