تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۹
۰
plusresetminus
ریاست بنیاد مسکن شهرستان کرمان با حضور در روستای ده زیار از بازپس گیری اراضی واگذار شده به اهالی درصورت عدم استفاده خبر داد.
اراضی واگذارشده به ده زیار درصورتی که مورد استفاده قرار نگیرند بازپس گرفته میشوند
به گزارش راه ارمان؛ با توجه به بازدید مهندس صابر ریاست بنیاد مسکن شهرستان کرمان از اراضی روستای ده زیار به همراه دکتر زاهدی و طبق درخواست جوانان ساکن این روستا از بنیاد مسکن در خصوص واگذاری زمین جدید و ساخت منزل مسکونی در روستا، آقای صابر رئیس بنیاد بیان کرد: در سال‌های اخیر بین هفتاد تا هشتاد قطعه زمین در روستای ده زیار واگذاری شده است ولی متاسفانه از این تعداد، اراضی انگشت شماری اقدام به ساخت منزل مسکونی کرده اند.
وی افزود: اکنون در طرح هادی روستا و زمین های تحت تملک بنیاد مسکن بسیاری از اراضی بایر است، که متاسفانه صاحبان آن ها هیچ گونه اقدامی در خصوص ساخت انجام نداده اند در حالی که تعداد زیادی از جوانان این روستا در انتظار واگذاری زمین هستند و ما قطعه خالی نداریم که به آن‌ها واگذار کنیم.
مهندس صابر تصریح کرد: طبق قانون و مقررات، بنیاد مسکن حق دارد در صورت عدم ساخت و ساز، زمین را بعد از چند سال بازپس بگیرد و به شخص دیگری واگذار کند، این قانون هم نه فقط در ده زیار بلکه در همه روستاهای شهرستان کرمان در حال اجرا می باشد تا وضعیت زمین های تصرفی و تحت تملک بنیاد مسکن مشخص شود.
وی ادامه داد: در خصوص تصمیم بنیاد مسکن شورای اسلامی و دهیاری روستا هیچ گونه دخالتی نداشته و بنیاد مسکن طبق قوانین و مقرّرات خود اقدام به این تصمیم در روستاها کرده است و واگذاری طبق مقررات بنیاد بوده و می باشد.

انتهای پیام/ پسند https://armanekerman.ir/vdceof8zxjh8wni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما