تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۴
۰
plusresetminus
سردار معروفی با تاکید بر اینکه مسئولیت اصلی شورای نگهبان بقا و استمرار انقلاب اسلامی است گفت: پیشبرندگی و پیشروندگی انقلاب اسلامی به دست شورای نگهبان است و همین دلیل همه هجمه های دشمنان بیرونی و بدخواهان داخلی به این نهاد مقدس است.
مسئولیت اصلی شورای نگهبان بقا و استمرار انقلاب اسلامی است/ سپاه در چارچوب وظیفه شرعی خود به شورای نگهبان کمک می کند
به گزارش راه آرمان پیش از ظهر امروز سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با هیات همراه در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان حضور یافتند و با منصور ذوالعلی مسئول دفتر شورای نگهبان استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.
 
سردار معروفی ضمن تبریک به منصور ذوالعلی به عنوان مسئول جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: ما تحت امر ولی و حجت خدا گام بر می داریم و به وظیفه و رسالتمان عمل می کنیم و در همین راستا آمادگی کمک به دفاتر شورای نگهبان در استان را داریم.
 
وی افزود: نگاه سپاه نگاه انقلاب است و تفکر حزبی و گروهی و جناحی نداریم و با همین دیدگاه در سپاه به روی شورای نگهبان باز است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه طبق منویات امامین انقلاب؛ این انقلاب فخر انبیا و اولیا الهی است توضیح داد: این انقلاب استمرار بعثت نبی اکرم(ص) و غدیر و عاشورا است که امام خامنه ای در گام دوم انقلاب تاکید کردند نهایت این حرکت، ظهور صاحب الزمان(عج) است و همه ما در این مسیر سرباز انقلاب هستیم.
 
سردار حسین معروفی در ادامه با اشاره به اینکه علت به شهادت رساندند حاج قاسم این بود که برای ظهور بسترسازی می کرد اظهار کرد: صهیونیستها بزرگترین مانع ظهور هستند و حاج قاسم عامل ظهور بود یعنی گفتمان امامین انقلاب را برای بسترسازی ظهور به مرحله اجرا در می آورد به همین دلیل با تفکر صهیونیستها و با عاملیت آمریکا او را به شهادت رساندند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت اصلی شورای نگهبان بقا و استمرار انقلاب اسلامی است که باید به ظهور حضرت مهدی(عج) ختم شود؛ تصریح کرد: پیشبرندگی و پیشروندگی انقلاب اسلامی به دست شورای نگهبان است و همین دلیل همه هجمه های دشمنان بیرونی و بدخواهان داخلی به این نهاد مقدس است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: نگاه شورای نگهبان نگاه جناحی و حزبی و فردی نیست بلکه نگاه انقلاب است و منافع ملی و فراملی را درنظر دارد.
 
سردار معروفی افزود: در همه دنیا با گرایشها و واژه های متفاوتی نهادی مانند شورای نگهبان وجود دارد اما در ایران اسلامی این نهاد با نگاه دینی فعالیت دارد و در راس آن یک مرجع تقلید و مجتهد است.

وی با تاکید بر اینکه بهترین الگوی ما شهید سلیمانی است گفت: در طول 38 مسئولیت حاج قاسم در نظام اسلامی همواره نگاهش به امام جامعه بود و ما با همین نگاه آماده هستیم به مجموعه شورای نگهبان در سراسر استان کمک کنیم؛ زیرا سپاه مانند شورای نگهبان در خدمت انقلاب است و نگاه حزبی و جناحی ندارد.

در ادامه منصور ذوالعلی ضمن تشکر از حضور فرمانده سپاه ثارالله و هیات همراه دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: در ابتدای قبول مسئولیتم به مزار شهید سلیمانی رفتم و از ایشان مدد خواستم.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب در تیرماه 1379 دستور دادند دفاتر نظارت استانی شورای نگهبان راه اندازی شوند تا وظیفه پایش و محافظت دائمی از انقلاب و دستاوردهای آن را نه تنها در زمان انتخابات بلکه مستمرا انجام دهند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchxqnzw23ni6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین