تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
۰
plusresetminus
صبح امروز مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای معاونین هلال احمر استان کرمان به ارتقای وضعیت بیمه و پرداخت حق الزحمه امدادگران اشاره کرد.
وضعیت بیمه و پرداخت حق الزحمه امدادگران ارتقا می یابد
به گزارش راه آرمان؛  محمدطاهر اصفهانی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت های جمعیت هلال احمر در راستای خدمت به عموم است، اربعین امسال نیز همانند سنوات گذشته در امدادرسانی به زائران تلاش خواهیم کرد. 

اصفهانی به ماهیت کار داوطلبانه در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: وضعیت پرداخت بیمه و حق الزحمه امدادگران با سابقه در پایگاه های امدادونجات ارتقا خواهد یافت. 

وی افزود: موضوع ثبت سابقه امدادگران جمعیت هلال احمر در حوزه خدمت نظام وظیفه نیز در حال پیگیری است. 

او در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: تعامل، همدلی و  همکاری بسیار خوب پرسنل و داوطلبان این جمعیت در خدمت به همنوع ستودنی و ارزشمند است. 

لازم به ذکر است مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سومین روز حضور در استان کرمان در میز ارتباطات مردمی و دولت پیگیر مشکلات شهروندان کرمانی است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcj8oevvuqe8oz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین