تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷
۰
plusresetminus
در سفر رئیس کل دادگستری استان کرمان به بردسیر صورت گرفت؛

افتتاح کلینیک حقوقی مرکز مشاوره امین با همکاری دانشگاه آزاد بردسیر

در سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان به بردسیر کلینیک حقوقی مرکز مشاوره امین با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر افتتاح شد.
افتتاح کلینیک حقوقی مرکز مشاوره امین با همکاری دانشگاه آزاد بردسیر
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان  در سفر یک روزه خود به شهرستان بردسیر در ابتدای ورود با حضور در گلزار شهدای شهرستان  به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و گلزار شهدای هر شهر را سند افتخار آن دانست.

وی در ادامه ضمن حضور در شعب مختلف از  روند بررسی و پیگیری پرونده های قضایی در بردسیر  بازدید کردید و عملکرد مجموعه قضایی بردسیر  را به خصوص در بحث پرونده های الکترونیک بسیار خوب ارزیابی کرد.

وی دادرسی الکترونیک و ابلاغ و رسیدگی الکترونیکی را در جهت سهولت مردم و صرفه جویی هزینه ها از اولویت های دستگاه قضا برشمرد و افزود: در بردسیر حدود ۹۶ درصد از ابلاغ ها به صورت الکترونیک ارسال می شود.

 رئیس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان بردسیر بر لزوم رفع موانع تولید و پیگیری و حمایت از تولید و اشتغال تاکید کرد و افزود: هر چه اشتغال و تولید بیشتر شود بسترهای فسادزا مثل بیکاری و فقر کاهش و قطعا پرونده های قضایی به نحو چشمگیری کاهش پیدا می کند.

وی بیان کرد:  نرخ رسیدگی به پرونده های قضایی را در بردسیر طی چهار ماهه نخست امسال به طور میانگین ۱۰۲ درصد است و در برخی شعب تا ۱۱۴ درصد می رسد.

حجت الاسلام حمیدی در ارتباط با پیگیری استقرار دادگاه ها در بخش ها و احیاء و راه اندازی کارخانه قند که به لحاظ تاریخی و ارق مردم شهرستان به این مجموعه و چند پرونده مهم دیگر قول مساعد داد.

وی همچنین با حضور در مسجد جامع بردسیر ضمن اقامه نماز ظهر، مردم بردسیر را مردمی متدین،  ولایی و فهیم دانست که در همه عرصه های انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن  حضور چشمگیر داشته و دارند.

وی افزود: مقاومت در جنگ اقتصادی امروز کمتر از دفاع مقدس نیست و با توجه به همفکری، همکاری و  تعاملی که بین قوای سه گانه کشور بوجود امده است بهانه کار نکردن را از مسئولان گرفته است و ان شاالله با همکاری مردم و مسئولان در این جنگ اقتصادی هم به زودی  پیروز  خواهیم شد.

لازم به ذکر است که در این سفر  برای نخستین بار در بین دانشگاه های استان کرمان و با حضور رئیس کل دادگستری، کلینیک حقوقی مرکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر افتتاح شد.

حجت الاسلام حمیدی با قدردانی از اهتمام دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در راه اندازی این کلینیک گفت: با استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان رشته حقوق می توان ضمن افزایش آگاهی های حقوقی جامعه، شاهد کاهش پرونده های وارده به دادگستری بردسیر بود. 

رئیس دادگستری استان کرمان، همکاری قوه قضائیه و دانشگاهیان را در ارائه خدمات حقوقی و ایجاد نهضت دسترسی آسان به عدالت و تحقق سند تحول قضایی را مهم برشمرد و برای دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر جهت تحقق این امر آرزوی توفیق کرد.

بازدید از کارخانه جهان فولاد  آخرین مقصد رئیس کل دادگستری استان کرمان در سفر یک روزه به بردسیر بود.

انتهای پیام/ شاه حیدری  https://armanekerman.ir/vdcg779qqak9xy4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما