تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۴۸
۰
plusresetminus
محمد نصیر غلامی سرپرست و مدیر مجموعه فرهنگی چاپ ساحران تجارت رفسنجان گفت: از سختی ها و چالش های کارمی توان به مشقت های طراح در طراحی مناسب، نیروی انسانی، استهلاک دستگاه ها و بوی رنگ ها اشاره کرد.
فعالیت چاپ با شیرینی و سختی های خاصی روبرو است
 یازدهم شهریور روز صنعت چاپ بهانه ای شد تا با یکی از مجموعه های صنعت چاپ رفسنجان به گفتگو بپردازیم.
 
محمد نصیر غلامی سرپرست و مدیر مجموعه فرهنگی چاپ ساحران تجارت در گفتگو با "راه آرمان " گفت: فعالیت خود را در صنعت چاپ از سال ۱۳۸۲ با توجه به آشنایی و علاقه ای که به این حرفه داشتم آغاز کردم و هم اکنون در این زمینه فعالیت و سابقه ای قریب به ۲۰ سال را داریم.
 
وی افزود: فعالیت حرفه ما چاپ دیجیتال و تبلیغات است و اکثر کارهای ما در زمینه چاپهای مناسبتها ،اصناف و تبلیغات محیطی در سطح شهر است که سعی کردیم در زمینه کار خودمان بهترین باشیم.
 
غلامی بیان کرد: جدا از حرفه چاپ و تبلیغات در بحث فرهنگی سعی کردیم کمک خوبی برای رسانه ها باشیم.
 
وی عنوان کرد: صنعت چاپ یک حرفه به روز و مدرنی است که قدمت آن به چند هزار سال قبل برمی‌گردد و هر دوره و زمان با پیشرفت علم و صنعت چاپ این حرفه به روز تر و حرفه ای تر از قبل در عرصه بازار و حوزه کاری خود می شود.
 
مدیرمجموعه فرهنگی ساحران تجارت گفت: در ایام قدیم چاپ و نشریه با مشکلات و چالش های زیادی روبه رو بوده وبا گذشت زمان این حرفه ارتقا پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به سختی ها کار چاپ گفت: چاپ فعالیتی سخت و همراه با مسئولیت است باید عاشق این حرفه بود تا به موفقیت رسید که از سختی ها و چالش های کارمی توان به مشقت های طراح در طراحی مناسب، نیروی انسانی، استهلاک دستگاه ها و بوی رنگ ها اشاره کرد، با این حال برای ما این قسمت کار با سختی و شیرینی خاص خود همراه است چرا که سعی کردیم با به کار گیری علم روانشناسی رنگها بهترین خروجی کار را داشته باشیم.
 
غلامی تصریح کرد: در این سال‌ها در رفسنجان از لحاظ اشتغال زایی خوب عمل کردیم و در مجموعه ما تقریبا ۱۵ نفر زیر نظر مجموعه با آموزش و برگزاری دوره ها به صورت تخصصی مشغول به کارهستند.
 
مدیر مجموعه ساحران تجارت تاکید کرد: مجموعه کاری ما زیرنظر ۳ اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، اماکن و اصناف با مجوز از طرف آنها مشغول به فعالیت است و نحوی کار ما به شکلی هست که کار در چند نوبت به کنترل کیفیت و فیلتر می‌رسد ودر نهایت با نظارت به مشتری تحویل داده می‌شود تا با افتخار موفق به کسب رضایت مشتری شویم.
 
وی گفت: میزان سفارش کار تقریبا نامشخص است ولی ما سعی کرده ایم خدمات چاپ را محیا کنیم تا شهروندان بدون واسطه و مراجعه به دیگر شهرها کار خود را انجام دهند.
 
غلامی بیان کرد: من به کسانی که می‌خواهند این فعالیت را آغاز کنند توصیه می کنم در گام های اول آموزش کار و بازار کار آن را ببینید. تحقیق فراوان انجام دهند،چندین سال در این حرفه به شاگردی بپردازند،چالش ها و سختی ها را ببینند تا بتوانند خودشان آغاز گر کار شوند.
 
مدیر مجموعه ساحران تجارت تاکید کرد: از سوی هیچ ارگانی حمایت مالی نشدیم و بارها با موانع مالی روبه رو شدیم اما تمام سعی خود را کردیم که کار را خوب پوشش دهیم و ارتقا یابیم.
 
وی با تاکید بر اینکه همچنان در فکر و تلاش، گسترش و توسعه کار در زمینه چاپ و تبلیغات هستیم، خاطر نشان کرد: مجموعه چاپ و‌ تبلیغات ساحران تجارت و کانون تبلیغاتی ایده نوین در صدد است تا با مشاوره و تبلیغات درست و کم هزینه به واحدهای اقتصادی و فرهنگی کمک کند تا با سهولت به اهداف خود برسند.
 
گفتگو از: مژده عباس‌پور
 
انتهای پیام/
 
 
https://armanekerman.ir/vdcd5n0fkyt0xx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما