تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۱
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت:

قدرت تبلیغات دشمن تخیلی و پوشالی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: تمام قدرت تبلیغات دشمن تخیلی و پوشالی است.
قدرت تبلیغات دشمن تخیلی و پوشالی است
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ محسن نسب‌امیری در گفتگویی در خصوص شکست امپراطوری دروغ گفت: منظور از امپراطوری دروغ، مستکبرانی از جمله آمریکا، اروپائیان و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: امروز شاهد هستیم که تبلیغات فضای مجازی در سطح تمام ملل‌ها و کشورها که توسط همان امپراطوری آمریکا، رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد مبنی بر این بود که بزرگ نمایی می‌کردند.

وی بیان کرد: دشمن با سیاه‌نمایی رژیم صهیونیستی را دارای چنین قدرتی می‌داند که دارای ارتش بزرگ دنیا و سیستم قوی اطلاعاتی دنیا است و همیشه این ادعا را داشتند که ما برترین دست برتر در حوزه نیروهای امنیتی و نیروهای اطلاعاتی هستیم.

نسب امیری مطرح کرد: اما با این عملیات طوفان‌الأقصی که صورت گرفت و یک گروه کوچک که شامل حماس بود و عملیات روز شنبه ساعت ۶:۳۰ صبح اتفاق افتاد و در سه چهار روز اول، که عملیات آفندی صورت گرفت، متوجه شدیم که تمام تبلیغات دشمن در خصوص قدرت رژیم صهیونیستی، قدرت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها، پوشالی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: آن قدرتی که آنها نشان می‌دادند واقعیت نداشت، چرا آن شکست اطلاعاتی خیلی سنگینی که حماس به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد کرد و دستگیری یا گرفتن گروگان اشخاص خاص مثل فرماندهان و یا خیلی از کسانی که در خواب دستگیر شدند، این یعنی یک شکست اطلاعاتی خیلی سنگین برای رژیم صهیونیستی رخ داده است.

وی عنوان کرد: دشمن پوشالی و دروغگو که ادعا داشت ما برترین قدرت اطلاعاتی را داریم و بحث قدرت نظامی اسرائیل و اروپایی‌ها که امروز می‌بینیم مقابل گروه کوچکی مثل حماس کم آورده‌اند و شکست خوردند دلیل آن این است که آنها دست به جنایت زدند مردم عادی را می‌کشند که مثلاً شکستی که در برابر حماس خوردند را جبران کنند.

نسب امیری اذعان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی شکست دشمن قابل جبران نیست و همه دنیا فهمیده است که اسرائیل قدرتی نداشت و ندارد و نخواهد داشت و شکست سنگینی خورد و دیگر قابل ترمیم نخواهد بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: حضورهای میدانی مردم در میادین انقلابی و ملی در ایام حمایت مردم مظلوم غزه و فلسطین بر کسی پوشیده نیست چون مردم انقلابی دارای بصیرت هستند بلکه در مقابل در راهپیمایی‌ها حضور پیدا کردند.
 
وی در ادامه مطرح کرد: در سطح ملی و فضای عمومی کل کشور اگر مسئولین که تفکر انقلابی دارند و پیرو مقام معظم رهبری هستند و بحث جهاد تبیین را پیگیری کنند و هر کسی را با فهم خود در میدان کار کند، قطعاً در جامعه اسلامی به نتیجه خوبی می‌رسد.

نسب امیری مطرح کرد: بحث جهاد تبیین را باید به لایحه‌های مختلف جامعه کشاند و در مورد آن صحبت کرد تا خدمات نظام تبیین شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: دشمن توان حمله نظامی ندارد از طریق جنگ افکار وارد شده است، سعی دارد جلوه جایگاه نظام جمهوری اسلامی را خراب کنند که خودشان بازیگر میدان شوند که دست دشمن رو شده است.

منبع: دقیانوس

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcd950foyt0sk6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما