تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۹
۰
plusresetminus
مولوی مجیدچلیله امام جماعت اهل سنت رودبارجنوب گفت: وحدت تنها راه خنثی کردن توطئه های دشمنان جهان اسلام است.
دشمن با تفرقه افکنی بین مذاهب در پی ضربه زدن به نظام اسلامی است/"وحدت" تنها راه خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان جهان اسلام
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،به مناسبت هفته وحدت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب و فرماندار این شهرستان با مولوی مجید چلیله و اهل تسنن این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

"وحدت" تنها راه خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان جهان اسلام است

مولوی مجید چلیله در این ديدار با اشاره به اینکه هفته وحدت بزرگترین نماد برابری و برادری است، اظهار کرد: وحدت شیعه و سنی در شرایط کنونی جهان اسلام ضروری است چراکه تنها راه خنثی‌کردن توطئه‌های نظام استکبار جهانی است.

وی با اشاره به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری در ضرورت وحدت در بین مسلمانان شیعه و سنی جهان اسلام گفت: باید مسلمانان با عنایت به این فرمایشات در شرایط حساس کنونی با هوشیاری تمام، کید و توطئه دشمنان را شناسایی و در کمین همیشگی دشمنان باشند.

مولوی چلیله با اشاره به اینکه همه مسلمانان اکنون بر وحدت اتفاق‌نظر دارند، گفت: وحدت مایه عزت و عظمت جامعه اسلامی و تفرقه عامل اصلی شکست و عامل شکننده جوامع اسلامی است و اسلام به شدت مسلمانان را از تفرقه و اختلاف‌افکنی نهی کرده است.

دشمن با تفرقه افکنی بین مذاهب در پی ضربه زدن به نظام اسلامی است

حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت، هفته ای سراسر نور، شادی، سرور و ایام همبستگی همه مسلمانان جهان است و در دنیای امروز وحدت مسلمین به مسئله راهبردی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه دو مذهب شیعه و سنی اعتقادات مشترک فراوانی همچون قرآن، رسول خدا(ص) و غیره دارند، افزود: تکیه بر اشتراک‌ها عاملی برای حفظ وحدت و برادری شیعه و سنی است.

حاجب خاطر نشان کرد: دشمن با اختلاف افکنی میان قومیت‌ها و مذاهب به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: امروز دشمن از طریق نظامی نمی تواند به نظام اسلامی ضربه بزند به همین دلیل برای تفرقه افکنی، اعتقادت مذهبی ما را هدف گرفته است،که اغتشاشات اخیر کشور نمونه بارز آن است.

انتهای پیام/پ

  https://armanekerman.ir/vdciy3azpt1ar32.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما