تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶
۰
plusresetminus
سردار محمد علی نظری گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری تولید محتوا باید سهل، ساده، روان و ... باشد و بسیج تمام ظرفیت خود را برای تولید محتوا می گذارد و در این زمینه حمایت می کند تا سپر دفاعی در مقابل دشمن باشیم.
شرکت کنندگان رویداد تولید محتوا، افسران جنگ نرم در مقابل حربه های دشمن هستند/ بسیج از تولید محتوا دیجیتال حمایت می کند
به گزارش راه آرمان؛ سردار محمد علی نظری در آئین اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان با اشاره به همکاری مجتمع مس سرچشمه در برگزاری این رویداد و با تأکید بر اینکه این مجتمع میدان شناس خوبی است، گفت: در زمان دوران دفاع مقدس، مجتمع مس سرچشمه در میدان بود و این روزها که میدان، میدان جنگ فرهنگی، روایت ها، تحریف دشمن برای اثر گذاری بیشتر تحریم ها، این مجتمع و دیگر بنگاه های استان بهترین عملکردها را داشته اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: مقام معظم رهبری از جریانات گذشته به عنوان جنگ یاد کردند، جنگی که بیشتر در فضای مجاری است و این مسئله موجب شد که افراد در میدان حقیقی به دلیل القائات نا به جا دشمن، اقداماتی را انجام دهند.

وی بیان کرد: بزودی خائنین به نظام را دستگیر خواهیم کرد و مردم بدانند سرشته تمامی این جریانات خارج از کشور و توسط آمریکا استعمارگر، غرب و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آل سعود است و اینکه شاهد هستید این کشورها امروز از یک حادثه سو استفاده می کنند، مسئله مربوط به امروز و دیروز نیست و بنابراین ما همواره باید آماده باشیم.

سردار نظری با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان عنوان کرد: این رزمایش را باید به عملیات تشبیه کرد و شما شرکت کنندگان افسران و سربازان جنگ نرم در مقابل تمام حربه ها، القائات و عملیات روانی دشمن هستید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تولید محتوا دیجیتال شما دشوار تر و پیچیده تر است که نیاز به فکر و بانک اطلاعاتی بالایی دارد، ابراز کرد: زمانی که ما به میدان تیر می رویم سقف نمرات در آنجا هشتاد است؛ اما شما که در میدان هستید و تولید محتوا برای مقابله با حربه های دشمن انجام می دهید، نمره شما صد است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از تولید محتوا به عنوان صنعت یاد می کنند و کار در این عرصه باید در کل کشور فراگیر شود و با تمام توان در این زمینه باید اقدام شود و ما باید به این مهم برسیم که هر چه ما در این زمینه هزینه کنیم، برای نسل بعدی خودمان هزینه کرده ایم.

سردار نظری اظهار کرد:  مقام معظم رهبری فرمودند دهه هشتادی ها و هفتادی ها هستند که رژیم اسرائیل را نابود می کنند و این رژیم با تمام قوا در این زمینه کار کردند و اقدامات خود را از مهدهای کودک، مدارس و سایر مراکز ما انجام و مسائل غربی را ترویج دادند و اینگونه شد که در جریانات اخیر برخی از آنها تحت تأثیر القائات، کف میدان بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که در این زمینه باید افراد توانمند شناخته شود و ایده پردازی نیز در نظر گرفته شود و در این راستا باید مدیر سازی و کادر سازی لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه تولیدات باید بر اساس سلایق و خواسته مخاطب باشد، خاطر نشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری تولید محتوا باید سهل، ساده، روان و ... باشد و بسیج تمام ظرفیت خود را برای تولید محتوا می گذارد و در این زمینه حمایت می کند تا سپر دفاعی در مقابل دشمن باشیم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcgyz9qzak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین