تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۲
۰
plusresetminus
سردار محمدحسین حسین زاده همرزم شهید سلیمانی گفت: کار برای خدا و خلوص نیت شهید سلیمانی را محبوب دلها کرد.
خلوص نیت، شهید سلیمانی را محبوب دلها کرد
به گزارش "راه آرمان" مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در عنبرآباد برگزار شد.

در این مراسم سردار محمدحسین حسین زاده از همرزمان شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: ما هرچه داریم از شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم ایشان است.
 
وی افزود: این یادواره و شب خاطره شهدا باید چراغ راهی باشد برای ما که بدانیم‌این زندگی چند روزه دنیا را چطور میخواهیم طی کنیم.
 
همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی یک ارادت و علاقه ای خاص به خطه جنوب استان کرمان خصوصا به سردار شهید حاج مهدی طیاری داشت.
 
سردار حسین زاده افزود: حاج قاسم سلیمانی به واسطه برخی ویژگی های منحصر به فرد، فردی بود که همه استراتژیست های دنیا آرزوی همنشینی با ایشان را داشتند.
 
وی عنوان کرد: از خصوصیات بارز ایشان، پیگیری های مجدانه بود که اگر در مسئله ای ورود پیدا می‌کردند تا اتمام آن دست از کار نمی کشیدند.
 
سردار حسین زاده ابراز کرد: زیبا دیدن دنیای پیرامون در سیره شهید سلیمانی نشان از دید وسیع الهی ایشان بود. 
 
سخنران این مراسم گفت: آنچه که حاج قاسم را از یک روستای دور افتاده کرد حاج قاسم سليماني محبوب دلها، خلوص نیت ایشان و کار برای خدا بود. 
 
وی در پایان افزود:  دنیا هزاران مشکل داشته و خواهد داشت منتهی من و شما خود باید راه بهشت را برای خودمان پیدا کنیم آن چیزی که سردار عزیز به همه ما یاد دادند. 
 
لازم به ذکر است به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها، این مراسم که با حضور پرشکوه مردم و مسئولان همراه بود با مداحی حاج علی کدخدایی و اجرای زیبای گروه سرود منتظران آفتاب در مصلی بزرگ شهرستان عنبرآباد برگزار شد.



انتهای پیام/بهادری 
 
 
https://armanekerman.ir/vdcg3q9qqak9wu4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما