تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۵
۰
plusresetminus
مدیر آموزش و پرورش عنبرآباد:

پاسداری کارمندی نیست، یک فرهنگ است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد در دیدار با فرمانده سپاه این شهرستان پاسداری را یک فرهنگ دانست.
پاسداری کارمندی نیست، یک فرهنگ است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از عنبرآباد؛ صبح روز گذشته در پی اقدام موهن پارلمان اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی، صبح امروز مدیر و اعضای شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، ضمن محکوم کردن این اقدام، جهت اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهی و نمایندگی ولی فقيه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و فرمانده گردان امام حسین علیه السلام شهرستان دیدار کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه عنبرآباد با اشاره به تبریک فرارسیدن ماه رجب از حضور گرم و صمیمی مدیریت آموزش وپرورش به همراه اعضای شورای معاونین تقدیر و تشکر نمود.
 
وی گفت: سپاه برای نجات مظلوم در مقابل دشمن ایستادگی می کند و خدارا شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در زیر چتر ولایت فقیه زندگی می کنیم و افتخار می کنیم به بسیج، سپاه و سپاهی بودن و خدمت به مردم محروم
 
موسی ارمبین مدیر آموزش و پرورش شهرستان در دیدار با ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت : اقدام موهن و سخیف پارلمان اتحادیه اروپا را در قرار دادن نام سپاه انقلاب اسلامی در گروه های تروریستی محکوم می کنیم. همچنین حمایت و پشتیبانی مجموعه فرهنگیان عنبرآباد از برادران نور چشم ما، سبزپوشان سپاه پاسداران اعلام می کنیم.
 
ارمبین با اشاره به فرموده ی مقام معظم رهبری که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.» افزود : ما هرچه داریم ، از امنیت، اقتدار ، استقلال و رفاه مدیون رشادت های سپاه هستیم که در عرصه های مختلف برای حفظ و پایداری از مملکت تلاش کردند، جنگیدند و ایثار کردند.
 
مدیر آموزش و پرورش اظهار کرد : دشمن از سر استیصال و درماندگی، با تفکر کارشناسان خود، میلیاردها دلار برای سرنگونی نظام ما هزینه می کند که الحمدالله با درایت مقام معظم رهبری مدظله العالی و همراهی ملت و بیداری نیروهای نظامی به ویژه پاسداران ما خنثی می شود.
 
وی در تقدیر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خدمتی که سپاه برای جهانیان انجام داد، نابودی داعش قسی القلبی بود ، که حتی خود اروپایی ها را نیز به وحشت انداخته بود سردار بزرگ ما شجره منحوس داعش را از ریشه کندند.
موسی ارمبین افزود : ما با کسب اجازه از شما، امروز این لباس مقدس را به تن کرده ایم که بگوییم ، پاسداری کارمندی نیست بلکه یک فرهنگ است.
 
در پایان سرهنگ سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیریت آموزش وپرورش گفت: شما مایه دلگرمی ما هستید.

وی افزود: این حرکت خودجوش شما نشانه ای از بصیرت و آگاهی و نقش شما در جامعه است و ما به شما می بالیم و مفتخریم که نقش مهم آموزش و آگاهی نسل آینده برعهده شماست.
 
لازم به ذکر است در این دیدار مدیر و اعضای شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش که ملبس به لباس مقدس سپاه پاسداران بودند، با اهدا شاخه گل از نیروهای ناحیه مقاومت سپاه شهرستان و گردان امام حسین علیه السلام تجلیل به عمل آوردند.



انتهای پیام/بهادری 
 
https://armanekerman.ir/vdchxinzv23nxzd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما