تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۱
۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی پنج شهرستان جنوبی در بیانیه ‌ای مطرح کرد:

پمپ‌های خالی از فرآورده‌های نفتی در جنوب کرمان زیبنده مردم نیست

شاهد صف های طولانی برای دریافت گاز و بنزین یا پمپ‌های خالی از فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های توزیع سوخت در جنوب کرمان هستیم که زیبنده مردم شریف و رنج کشیده و البته انقلابی جنوب کرمان و همچنین دولت مردمی ایران قوی نیست.
پمپ‌های خالی از فرآورده‌های نفتی در جنوب کرمان زیبنده مردم نیست
به گزارش"راه آرمان" در پی مشکلات سوخت پنج شهرستان جنوبی شورای بسیج دانشجویی پنج شهرستان بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
از پیامبراکرم صلی الله علیه وآله سؤال شد: چه کسی نزدخداوند محبوب تر است؟ پیامبرصلی الله علیه و آله فرمودند: آن که نفعش به انسان ها بیش تر برسد.
 
آبان ماه سال ۱۳۹۸ و پس از بالابردن ناگهانی قیمت فرآورده‌های نفتی و سوختی حوادث و مشکلات گوناگونی برای جمهوری اسلامی پیش آمد که بزرگترین سود رااز این آشفته بازار استکبار جهانی و به ویژه بدخواهان همچون آمریکا و غرب بردند.
 
حال پس از گذشت چند سال از آن واقعه تلخ باز در اطراف و اکناف شهرستان های جنوبی استان کرمان شاهد بی‌برنامگی‌ها و تزلزل‌هایی در زمینه تامین و توزیع فرآورده‌های سوختی هستیم که بیشتر از همه چیز نگران سوءاستفاده بیگانگان از این مشکلات هستیم.
 
متأسفانه گاه و بیگاه شاهد صف های طولانی برای دریافت گاز و بنزین یا پمپ‌های خالی از فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های توزیع سوخت در جنوب کرمان هستیم که زیبنده مردم شریف و رنج کشیده و البته انقلابی جنوب کرمان و همچنین دولت مردمی ایران قوی نیست.
 
 همچنین اجرای طرح‌های بدون مطالعه و کارشناسی نشده باعث رنجش و سختی بیشتر مردم می‌شود و می‌تواند دستاویزی شود برای بدخواهان و نااهلانی که قصد توطئه بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.
 
حال که در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران هستیم؛ دولتمردان ایران عزیز به ویژه نماینده محترم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این شهرستان ها باید با تدبیر و برنامه ریزی دقیق ابتدا از وقوع حوادث ناگوار و سوءاستفاده دشمنان جلوگیری کنند و سپس در راستای منافع مردم ولایی و نجیب و عزیز پنج گنج جنوب کرمان مجاهدانه بکوشند.

انتهای خبر/کیوان

 
https://armanekerman.ir/vdcdsx0foyt0ss6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما