تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۵۷
۰
plusresetminus
ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) در بیانیه‌ای مطرح کرد:

روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)

ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) در آستانه روز قدس از آحاد مردم و بسیجیان این ناحیه خواست تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس، ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را ارج نهند و از انتفاضه‌ی آن‌ها تا رسیدن به خواسته‌هایشان که همان آزادی قدس شریف و سرزمینشان است حمایت کنند.
روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان»
متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:
​​​​​​روز جهانی قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.
آری، امام خمینی (ره) که خود رهبری ملت مظلوم و ستمدیده‌ی ایران را داشتند و آن‌ها را از یوغ استعمار و طاغوت رهایی بخشیدند در همان اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری نمودند تا همه ی مسلمانان جهان با وحدت و انسجام از مظلومین عالم خصوصا مردم مظلوم فلسطین حمایت نمایند.
 
روز جهانی قدس از اهمیت بالایی برخوردار است و همین امر باعث شده که رژیم جعلی و غاصب صهیونیست در طول این چند سال نتواند به آرزوها و آمال خود که همانا دست یافتن و تصرف تمامیت عرضی و سرزمین فلسطین است برسد.
 
در دنیای امروز که در جای جای این جهان مستکبران و استعمارگران روباه صفت به اذیت و آزار مسلمانان می‌پردازند، بر همه‌ی مظلومان و ستمدیدگان واجب است که در این روز فریاد دادخواهی و برائت از دشمنان اسلام س دهند.
 
در این برهه از زمان که رژیم منحوس صهیونیست تمام سعی و تلاش خود را بر این مصروف داشته که حقیقت اشغال سرزمین فلسطین و جنایاتی که بر مردم این سرزمین در طول تاریخ صورت گرفته از اذهان بشریت پاک گردد، لذا بر هر انسان آزاده ای ، فرض است که با فریاد خود نگذارد حقیقت خوی اشغالگری و کودک کشی این رژیم جعلی تا نابودی‌اش به فراموشی سپرده شود.
 
ما بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان و مظلوم  فلسطین را ارج می‌نهیم و از انتفاضه‌ی آن‌ها تا رسیدن به خواسته‌هایشان که همان آزادی قدس شریف و سرزمینشان است حمایت می‌کنیم.
 
بر همین اساس بسیجیان ناحیه بسیج مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) نیز دوشادوش دیگر مسلمانان و آزادیخواهان جهان به پیروی از امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با مشت‌های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و شعارهای ضد استکباری سر می‌دهند.
 
ان‌شاءالله به امید آزادی کامل قدس شریف و سرزمینهای اشغالی و شکست کامل استکبار و صهیونیست غاصب.
 
انتهای خبر/زنگی آبادی 
 
https://armanekerman.ir/vdcgqw9qtak9wu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما