تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
۰
plusresetminus
سرپرست استان کرمان در چهارمین رویداد تولیدمحتوای ديجيتال بسیج کشور:

تیم‌های کرمان تلاش کردند سطح تخصص خود را افزایش دهند

سرپرست استان کرمان در چهارمین رویداد تولیدمحتوای ديجيتال بسیج کشور گفت:تیم‌های کرمان تلاش کردند سطح تخصص خود را افزایش دهند.
تیم‌های کرمان تلاش کردند سطح تخصص خود را افزایش دهند
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» حسین همتی‌نژاد سرپرست کاروان ۲۵ نفره استان کرمان در مرحله نهایی چهارمین رویداد تولیدمحتوای ديجيتال بسیج کشور، در گفتگو باخبرنگار راه آرمان، با اشاره به حضور بیش از ۵۰۰ هنرمند از سراسر کشور در این دوره از رویداد، گفت: باتوجه به بالا رفتن سطح کیفی تیم‌ها، شاهد رقابت تنگاتنگ هستیم.

دبیر رویداد استانی کرمان ادامه داد: تیم‌های کرمان پس از رویداد استانی تلاش کردند سطح تخصص و کار تیمی خود را افزایش دهند.

همتی نژاد عنوان کرد: تیم‌های بازی و نرم افزار در فاصله بین رویداد استانی و کشوری سعی در رفع نواقص تولیدات استارت آپی خود کردند.

وی بیان کرد: از روز یکشنبه ۸ بهمن و پس از اعلام موضوع رویداد نیز انیمیشن سازان برای تولید بهترین اثر هنری خود تلاش می‌کنند.

سرپرست تیم کرمان هنرمندان استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، قم و خوزستان را مهمترین رقبای استان کرمان در این رویداد دانست و تصریح کرد: امیدواریم با کسب عناوین برتر در هر سه رشته باعث خوشحالی مردم دیار کریمان شویم.

وی ضمن تشکر از میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج در این رویداد و حضور مسئولین کشوری عنوان کرد: امیدوارم کرمانی هایی که در پایتخت در عناوین شغلی مختلف مسئولیت دارند، نیز برای بازدید از غرفه کرمان و آشنایی با ظرفیت‌های استان در رویداد حضور یابند.
انتهای خبر/رستمی https://armanekerman.ir/vdcdkx0fxyt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین